نشست خبرى هفته دوم ليگ جهانى واليبال برگزار شد

نشست خبرى سرمربيان دومين هفته رقابت هاى ليگ جهانى ٢٠١٧ واليبال با حضور سرمربيان كشورهاى ايران، آرژانتين، بلژيك و صربستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبرى هفته دوم ليگ جهانى واليبال ٢٠١٧ كه به ميزبانى ايران برگزار مى شود، از ساعت ١٤ امروز در سالن نشست خبرى سالن ١٢ هزارنفرى آزادى برگزار شد،  
 
خولیو ولاسکو در اين نشست خبرى ، اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به ایران آمدم. کار سختی در پیش داریم. بعضی بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.  
 
 
در ادامه ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: خوشحالم برای اولین بار به عنوان میزبان مقابل تماشاگران ایران بازی کنیم. امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
 
ويتان هينين، سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک هم در اين نشست خبرى، گفت: قبلا به ایران آمده بودم و می دانم جو هیجان انگیزی در اینجا برقرار است.  
وى در خصوصاتفاق تروریستی که روز گذشته در ایران رخ داد ، گفت: امیدوارم محیط های ورزشی از این اتفاق ها دور باشد. من باید اعتقاد داشته باشم که پیروز می شوم.
 
نیکولاى گربيج، ،سرمربی تیم ملی صربستان با اشاره به این که سطح والیبال در دنیا نزدیک به هم شده است اظهار داشت: ما می خواهیم با تمرکز بالا بازی کنیم تا سطح بالای والیبال را انجام دهیم. درباره المپیک هم باید بگویم امیدوارم بتوانیم به عنوان اولین تیم به المپیک صعود کنیم.
 
خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در نشست خبری قبل از مسابقات اظهار کرد: من خیلی خوشحالم که دوباره به ایران آمده ام. در گروه سختی قرار گرفته ایم. بعد از المپیک از برخی بازیکنان با تجربه چشم پوشی کرده‌ام و به جوانان بازی می دهم. امیدوارم در این گروه سختی که قرار گرفته ایم بتوانیم برابر بلژیک ایران و صربستان به خوبی بازیکنان متن را محک بزنیم.
 
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار