تاج: یک مربی خارجی به کادرفنی تیم امید اضافه می شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طی صحبت هایی که با کی روش داشته ایم، به زودی یک مربی خارجی به کادرفنی تیم ملی امید اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: ابتدا جا دارد حملات تروریستی ناجوانمردانه به مردم عزیزمان را تسلیت بگویم. خود کارلوس کی‌روش هم در اولین صحبتش این اتفاق را محکوم کرد و عرض تسلیت داشت.
 
وی افزود: قرار است روز شنبه با بازیکنان جلسه‌ای را برگزار کنیم و با آنها افطاری خواهیم خورد، در همان جلسه در رابطه با مسابقه روز سه شنبه مقابل ازبکستان صحبت کنیم.
 
تاج اظهار داشت: 2 مسابقه خواهیم داشت مقابل ژاپن و عراق که برای این 2 مسابقه از هم‌اکنون دورکاری داشتیم. با مسئولان AFC به طور مستمر در ارتباط هستیم و امیدوارم برای بازی با ازبکستان بدون هیچ مشکل امنیتی بازی را برگزار کنیم.

تاج ادامه داد: چند توصیه دارم که باید به اطلاع مردم عزیزمان و طرفداران تیم ملی برسانم. حتما باید برای بلیتی که در اختیار می گیرند و خریداری می شود کد ملی را ذکر کنند، چون باید مشخص شود چه کسی به ورزشگاه می آید و کسی را بدون بلیت اینترنتی راه نخواهند داد. انتظار داریم ورزشگاه پر شود. بلیت فروشی به صورت اینترنتی انجام می شود. ما جایی برای حضور افراد بیش از ظرفیت استادیوم پیش بینی نکرده ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تیم جوانان ما که به بحرین رفتند، بعد از یک سال تیم امید آینده ما خواهند بود. تیم همان است و البته با توجه به استعدادهای کشور کسانی نیز به آن اضافه خواهند شد اما کادر تیم امید همان کادر جوانان نخواهد بود. تیم ملی نوجوانان که با چمنیان به جام جهانی رفت، بعد همین تیم می آید و تیم جوانان ما را شکل خواهد داد یا با همین سرمربی یا سرمربی دیگر. با کی روش نیز جلساتی در این باره برگزار کردیم و مطمئنا یک مربی خارجی به جمع مان اضافه خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا بعد از دیدار با ازبکستان جشن صعود در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: ما در روز بازی برابر ازبکستان برنامه خاصی برای جشن صعود ترتیب نداده ایم. ولی مردم مختار هستند و خودشان جشن می گیرند و ما هم ممکن است در این جشن حاضر شویم. یک ویژه برنامه ای تلویزیون هماهنگ کرده و از همین استادیوم یک برنامه خواهیم داشت.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در مورد تقدیر فدراسیون فوتبال در شب صعود جام جهانی از رؤسای قبلی این فدراسیون بیان کرد: دعوت از روسای سابق فدراسیون ها برای قدردانی از زحماتی است که کشیدند. همه آن هایی که در ایران حضور دارند ان شالله خواهند آمد و ما یک مراسم قدردانی از زحماتی که متحمل شده اند را برگزار خواهیم کرد. قدردان زحمات کسانی هستیم که پیش از این برای تیم ملی زحمت کشیدند و از آنها تقدیر می شود و باید بگویم پس از برزیل ما دومین تیمی خواهیم بود که راهی جام جهانی روسیه می شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار