شکری خبر داد

حریق در رستوران سنتی مهار شد/نجات 2 کارگر از میان آتش و دود

افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی تهران گفت:آتش سوزی در یک رستوران سنتی در خیابان فردوسی با حضور نیروهای آتش نشانی مهار و 2 کارگر محبوس شده نجات یافتند.

حریق در رستوران سنتی مهار شد/نجات 2 کارگر از میان آتش و دودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمان شکری افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی تهران گفت:با اعلام  آتش سوزی در رستوران از سوی شهروندان با سامانه 125  آتش نشانان ایستگاههای 46 و 18  با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 05:53 صبح امروز به بزرگراه خیابان فردوسی، کوچه ضرابی اعزام شدند.

 افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی تهران افزود: در این حادثه طبقه منفی یک این رستوران، 2 طبقه دیگر در زمان تعطیلی آن دچار آتش سوزی شده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان هر دو ایستگاه به محض رسیدن به محل حادثه، بلافاصله با بکارگیری تجهیزات ایمنی پس از بریدن قفل درب های ورودی وارد زیرزمین رستوران شده و موفق به بیرون آوردن 2 کارگر محبوس شده از میان دود و آتش شدند.

شکری  تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی همزمان با عملیات نجات، جریان برق و گازرستوران را قطع کرده و خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی با اعلام این که خوشبختانه این آتش سوزی مصدومی نداشت و هر دو کارگر رستوران  هم دراین حادثه به سلامت نجات یافتند،تاکید کرد: آتش سوزی در رستوران سنتی 40 متر مربعی از سوی نیروهای آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن مهار و کاملاً خاموش شد و همچنین از سرایت آتش به قسمت های بالایی رستوران جلوگیری شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار