امام جمعه یزد؛

نفوذ فرهنگی از توطئه ها و دسیسه های نظامی خطرناک تر است

آیت الله ناصری گفت، نفوذ فرهنگی از خیلی وقت قبل ها آغاز شده و هدف آنها تضعیف روحیه مقاومت و ایستادگی و ایمان در مردم و بویژه قشر جوانان ایران است.

نفوذ فرهنگی از توطئه ها و دسیسه های نظامی خطرناک تر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با تسلیت این حادثه تروریستی افزود: در این حوادث با وحدت نیروهای اطلاعاتی ، نیروی انتظامی و سپاه، دسیسه و توطئه دشمنان نظام اسلامی از سوی چند مزدور و بزدل و حرکت های ایضایی بازماندگان انسان های کوردل خنثی شد. 

ناصری خاطرنشان کرد: این مزدوران در جریان انتخابات امسال و سالگرد ارتحال امام نیز قصد حرکتهای تروریستی داشتند که برنامه ریزی نیروهای اطلاعاتی ، سپاه و نیروی انتظامی ، هوشیاری مردم و تیزبینی و مدیریت فرماندهی کل قوا و الطاف الهی این توطئه ها را در نطفه خفه کرد.

وی افزود: عربستانی ها و ابرقدرتها با وجود هزینه کردن میلیاردها دلار برای این توطئه ها با هدف منزوی کردن ایران بار دیگر ناکام ماندند ضمن آنکه این اتفاقات موجب وحدت داخلی و همدردی دنیا و سازمان ملل با ملت ایران شد و نشان داد ایران مورد هجوم تروریست هاست.

وی ادامه داد: عربستان مرکز صدور انسان های تندرو و جنایتکار است اما بعد از کارهای بزرگ ایران در عراق ، سوریه ، یمن ، لبنان و فلسطین و مقاومت ، تیزبینی و ایستادگی فرماندهان و نیروهای مدافع حرم از ایران عصبانی و ناراحت شده و این توطئه های جهانی صهیونیستی را طراحی کردند.

امام جمعه یزد با تأکید بر لزوم شکرگذاری این نعمت بزرگ امنیت و داشتن نیروهای اطلاعاتی قوی یادآور شد : حضور مردم در تمامی صحنه ها و مراقبت و هوشیاری آنها می تواند بهترین کمک به خوشحال نشدن دشمنان ایران و کشورهایی همچون عربستان شود .

وی در ادامه با بیان اینکه نفوذ فرهنگی از توطئه ها و دسیسه های نظامی خطرناک تر است ، اظهار کرد: این نفوذ از خیلی وقت قبل ها آغاز شده و هدف آنها تضعیف روحیه مقاومت و ایستادگی و ایمان در مردم و بویژه قشر جوانان ایران است.

وی افزود: ابرقدرت ها در تلاش هستند تا مردم ما را به انسان هایی خنثی، بی تفاوت و وقت گذران و بی توجه به الفت و مهربانی و مسجد و مذهب تبدیل کنند و با آمدن تلفن همراه و فضاهای مجازی تا حدودی موفق هم شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: از مصادیق سلطه فرهنگی و عقیدتی این است که برخی خانواده ها و جوانان 7 یا 8 ساعت از عمر روزانه خود را به جای تفکر کردن و مطالعه و عبادت در فضاهای مجازی هدر می دهند و نسبت به گذر عمر خود بی تفاوت شده اند.
ناصری تصریح کرد : نفوذ فرهنگی از این بالاتر که صنعتگر ، متخصص و مخترع ایرانی به جای اختراع و چاره اندیشی برای صنعت ، وقت خود را بیهوده در فضاهای مجازی تلف می کنند.

وی تاکید کرد: والدین از تربیت فرزندانشان فاصله گرفته اند از این رو باید مردم و مسئولان مواظبت کرده و در این روزها و ایام نزدیک به شب های قدر ، مانع این وقت گذرانی ها شوند.

ناصری در پایان ولادت امام حسن (ع) و قدرشناسی شب های قدر را یادآور شد و گفت: در این شب ها تکریم و صدقه دادن به یتیمان و فقرا به عنوان مهمترین وظیفه مومنان فراموش نشود تا قول خداوند مبنی بر بخشش بندگان در ماه مبارک رمضان محقق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار