بی تفاوتی عابران به جنازه‌ای که کف خیابان افتاده است!+ فیلم

با وجود قرمز شدن چراغ و ایست وسایل نقلیه، عابران با بی تفاوتی تمام، از کنار جنازه عبور می کنند.

بی تفاوتی عابران به جنازه‌ای که کف خیابان افتاده است+ فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم تکان دهنده زیر، لحظات تصادف زنی جوان را در یکی از خیابان‌های شلوغ استان هونان، در مرکز چین نشان می‌دهد. حادثه‌ای ساده که باعث دیده شدن ابعاد پنهانی از رفتارهای غیر انسانی شهروندان این منطقه می شود.
 
خم شدن سر زن در یک لحظه، با غافل شدن او از خودروهای خیابان همراه شده و منجر به تصادف وی با یک تاکسی می‌شود. بر اثر شدت ضربه، خانم جوان نقش زمین می‌شود ولی تلاش می‌کند تا از روی زمین بلند شود، اما گویا توان این کار را ندارد.
 
قاعدتا در این گونه مواقع، واکنش عابران، کمک و نجات جان فرد مصدوم است، اما عابران این خیابان با بی تفاوتی وحشتناکی از کنار مصدوم گذشته و کوچکترین واکنشی به جنازه او نمی‌کنند، پس از چند دقیقه ماشین دیگری برای بار دوم او را زیر می گیرد، اما دریغ از کوچکترین کمک و یا واکنشی. در نهایت ماموران راهنمایی و رانندگی پیکر به شدت آسیب دیده زن را به بیمارستان منتقل کرده و در پی دستگیری دو راننده خاطی بر می آیند.
 
 
این فیلم پس از انتشار در فضای مجازی بیش از 26 میلیون بازدید و بازخوردهای بسیاری داشت؛ عده ای نوشتند چه عابران دلسردی، عده ای دیگر از جامعه و جو غیر انسانی حاکم بر آن انتقاد داشتند.
 
 
 
 بی تفاوتی عابران به جنازه‌ای که کف خیابان افتاده است+ فیلم
 
 
برای دانلود اینجا کنید 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
حالانه اینکه مردم ماخیلی دلسوزن !!!!اگه اینجابودهرکی یه گوشی درآورده بودوفیلم می گرفت
آخرین اخبار