لغو محدودیت ترافیکی جاده هراز

محدودیت ترافیکی جاده هراز از ساعت 15:33 امروز لغو شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ؛ پلیس راه مازندران اعلام کرد محدودیت ترافیکی جاده هراز از ساعت 15:33 امروز به دلیل روان بودن بار ترافیکی تا اطلاع بعدی لغو شد.

رفت و آمد همه تريلرها به استثنای حاملين موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 امروز از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  گفت: در حال حاضر رفت و آمد خودروها در تمام محورهای ارتباطی استان از جمله کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی افزود: از نظر شرایط آب و هوایی ، هوای مازندران صاف تا قسمتی ابری است و بارش یا مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است .

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در محورکرج چالوس ممنوع است گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 2 بعدازظهر روزجمعه 19 خرداد ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 20 خرداد ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع خواهد شد.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعدازظهر تا ساعت یک بامداد روزشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد موتور سیکلت ها به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری تا 6 صبح روز شنبه20 خرداد از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی درمورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.