تبریز؛

نابودی تروریستها نزدیک است

امام جمعه تبریز گفت : اقدامات تروریستی اخیر در تهران ناشی از ضعف و استیصال دشمنان در مقابل گسترش اسلام ناب در منطقه است.

نابودی تروریستها نزدیک استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود :  نابودی تکفیری ها و داعش و اضمحلال گروههای تروریستی در عراق و سوریه نزدیک است.
وی افزود : حضور تروریستها در ایران نشانه ناکار آ مدی آ نها در منطقه است و ملت بزرگ ایران از این اقدمات هیچ هراسی ندارد و  در مقابل استکبار جهانی و آ ل سعود ایستاده است.
خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به ادامه مقاومت مردم یمن در برابر تجاوزات عربستان  افزود: یمنی ها با وجود مشکل شیوع بیماری وبا همچنان در برابر عربستان ایستاده و آنها را عصبانی کرده اند و در این میان  رژیم آل سعود با پشتیبانی از تروریست‌ها در یمن و تهران می‌خواهد شکست خود را جبران کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی  با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی بدانند ملت با همدلی ایستاده است و تا پای جان از مظلومین دفاع خواهد کرد، گفت :  این ملت هیچگاه پشت مستضعفان جهان را خالی نمی‌کنند و به فکر همه مردم مسلمان و مظلومین خواهند بود.
وی به فرازهایی  از سخنان اخیر  مقام معظم رهبری در خصوص وحدت بین مسئولان در کشور اشاره کرد و گفت: از تمام مسؤولان در هر رده توصیه می‌کنیم به ندای رهبرمان لبیک گفته و همه یک دل با هم باشند و از هر گلویی صداهای مختلف در نیاید.
امام جمعه تبریز با اشاره به دیدار ترامپ با سران عربستان هم گفت: آمریکاییها با  شمشیر مانند دیوانه‌ها می رقصند اما 41 میلیون رای ایران را مسخره می‌کنند و دم از حقوق بشر می‌زنند ولی خود بویی از حقوق بشر نبرده‌ اند.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته محیط زیست خاطرنشان کرد : خداوند در قرآن کریم اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی را ذکر کرده‌‌  و حتی آیه‌ای در خصوص اهمیت آن در قرآن کریم وجود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و  روز کرامت و  اطعام نیازمندان تصریح کرد :  از برادران و خواهران خیر که در جشن گلریزان شرکت کرده‌اند تشکر می‌کنم که  چنین اقدام خالص و خداپسندانه ای انجام داده‌اند.
خطیب نماز جمعه تبریز همچنین با گرامیداشت لیالی قدر افزود : شب‌های قدر بهار توبه است و باید رابطه خود با خدا را بیشتر کنیم و بهترین عمل در این شب‌ها نیز تفکر و مباحث علمی و دینی  است. 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار