انصاری فرد: هدفمان صعود به عنوان اولین تیم آسیایی به روسیه است

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانیم در روز دوشنبه با حضور پر شور هواداران ازبکستان را شکست دهیم به عنوان اولین تیم آسیایی راهی روسیه شویم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت:خوشبختانه شرایط خوبی در اردوی تیم ملی حاکم است.نه تنها بازی تدارکاتی خوبی را مقابل مونته نگرو انجام دادیم بلکه اردوی خوبی را هم در اتریش برگزار کردیم.
 
وی افزود: تمام بازیکنان برای دیدار مقابل ازبکستان از آمادگی بالایی برخوردار هستند. امیدوارم بتوانیم روز دوشنبه با حضور پر شور هواداران ازبکستان را شکست دهیم به عنوان اولین تیم آسیایی راهی روسیه شویم.
 
مهاجم تیم ملی در ادامه افزود: خوشبختانه شرایطم رضایت بخش است و پس از اینکه لیگ یونان تمام شد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بهم دستور داد چند روزی را استراحت کنم تا با آمادگی بالا به اردوی تیم ملی ملحق شوم.
 
انصاری فرد درباره شناختش از تیم ازبکستان گفت:بالاخره در این چند روز جلسه‌های آنالیز برگزار شد که در آن نقاط ضعف و قوت ازبکستان مورد بررسی قرار گرفت. ما سعی داریم با استفاده از نقاط ضعف و قوت در دیدار مقابل ازبکستان پیروز شویم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا نبود مراد بیکمائف تا چه حد می تواند به نفع تیم ملی باشد،گفت: مهم‌ترین موضوع عملکرد خودمان در این دیدار است. ما می‌خواهیم مانند بازی‌های گذشته سوار بازی باشیم و عرصه را بر حریف تنگ کنیم و برای مهم نیست که چه بازیکنی از ازبکستان در بازی حضور ندارد. مهم تر از همه تیم خودمان است و در روز دوشنبه تنها به دنبال پیروزی بر ازبکستان هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار