اصفهان؛

میلاد امام حسن با ترنم محفل نور در شهر گل محمدی کاشان

کاشانی ها با محفل نور میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام را در شهر گل وگلاب به ضیافت معنوی نشستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)طرح محافل نور در محلات را با چهارمین برنامه آن در پارک ناژون این شهرستان اجرا کرد.
اجرای محمدعلی فتحی مجری سیمای قرآن در این آیین همراه با نوای دلنشین قرآن و فضای سرورآمیز شب میلاد کریم اهل بیت(ع) حال و هوایی نورانی و معنوی را به شهروندان شهر گل محمدی کاشان بخشید و جامی از نور و روشنی را در جانشان ریخت.
تلاوت حسین شالچی قاری برجسته و ممتاز کشور در کنار ارائه هنر قرائت محمد بلوچ قاری ملی کاشانی نیز علاوه بر استقبال حاضران شور و شعف و شکوه معنوی دیگری به این محفل نور بخشید.
اجرای تواشیح توسط گروه «یاسین» از مسجدالقرآن پایگاه بسیج حضرت مسلم بن عقیل(ع) نیز به همراه مولوی خوانی و مدح حضرت امام حسن مجتبی(ع)،  شادیانه و عیدانه ای با عطر و رنگ حسنی ایجاد کرد.
تقدیر از فعالان قرآنی و اعضای هیات جنت العباس کاشان ازدیگر بخش های چهارمین محفل نور در پارک ناژون کاشان بود که با حضور مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان وجمعی از مدیران شهری و چهره های برجسته قرآنی این شهرستان انجام شد .
افزایش شور و شوق قرآنی در میان شهروندان، رونق گرفتن جلسات تلاوت کلام وحی در مناطق مختلف، ایجاد همبستگی میان مراکز مختلف فرهنگی در محله ها، پرداختن جدی تر بر مبنای اصول و قواعد حرفه ای قرائت و تلاوت و معرفی الگوهای قرآنی در سطوح بالا برای نوجوانان و جوانان از جمله اهداف اجرای این طرح در محلات کاشان است.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار