کرمانشاه؛

حوادث تروریستی تهران نتیجه سفر نامیمون ترامپ به عربستان بود

امام جمعه روانسر گفت: نتیجه سفر نامیمون ترامپ به خاورمیانه و عربستان و دلگرمی او به حامیان تروریسم حوادث تروریستی از جمله در تهران بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ماموستا عبداله غفوری اظهار داشت: در این اواخر ترامپ به خاورمیانه و عربستان سفری داشت که در این سفر نظام استکباری آمریکا از تروریست‌ها و حامیان آنها حمایت جدی کرد و نتیجه این سفر حوادث تروریستی تهران بود.
 
امام جمعه روانسر با بیان اینکه این حمله تروریستی هیچ ارزش نظامی نداشت گفت: همه جهانیان می‌دانند که دو حمله تروریستی در شهر تهران اقدامی سخیف و بی‌ارزش از سوی تروریست‌ها و حامیان آنها بود و نتیجه سفر ترامپ به عربستان و هماهنگی نظام استکبار جهانی با عربستان برای اقدامات خصومت‌آمیز علیه ایران بود.
 
امام جمعه روانسر با بیان اینکه داعش تاکنون و در سال‌های اخیر نشان داده تا چه اندازه از اسلام و قرآن و فرامین الهی به دور است افزود: از نظر سیاسی نیز این اقدام از چند جهت نشان دهنده حماقت این افراد است.
 
غفوری با اشاره به اینکه دشمنان تحمل امنیت پایداری که جمهوری اسلامی به رغم توطئه استکبار جهانی در دنیا دارد را به هیچ وجه ندارند گفت: بنابراین نظام استکبار جهانی با تمام سرسپردگان و حامیان خود تصمیم گرفته است تا این امنیت را مخدوش کنند.
 
وی با بیان اینکه توطئه‌های داعش با هوشیاری ملت مسلمان ایران و آگاهی مسؤلان و راهنمایی بصیرتمندانه رهبر معظم انقلاب نقش بر آب خواهد شد بیان کرد: همه مردم ایران باید حب واقعی نظام، وطن و ولایت را داشته باشند و باید بدانیم تنها چیزی که بعد از 38 سال نظام اسلامی را در برابر انواع تهدیدات داخلی و خارجی مصون کرده توکل به خداوند متعال و تبعیت محض از دستورات ولایت فقیه است.
 
امام جمعه روانسر با اشاره به اینکه بنده این حرکت بزدلانه و مذبوحانه دشمن را به شدت محکوم می‌کنم گفت:  آنها می‌خواستند با ضربه زدن به مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از قوای اساسی جمهوری اسلامی ایران، امنیت ما را خدشه‌دار کنند و بگویند ایران امنیت لازم را ندارد اما کور خواندند.
 
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.