«هنگام باران» ویژه برنامه رادیو ایران در شب‌های قدر

سخنرانی شیخ حسین انصاریان به طور مستقیم از ویژه برنامه «هنگام باران» پخش می شود.

«هنگام باران» ویژه برنامه رادیو ایران در شب های قدربه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ رادیو ایران مراسم قرآن به سر را از حسینیه همدانی‌ها پخش می‌کند. سخنرانی شیخ حسین انصاریان هم به طور مستقیم از ویژه برنامه «هنگام باران» پخش می شود.

بر این اساس، احسان زارع تهیه کننده ویژه برنامه شب های قدر رادیو ایران گفت: در این شب ها گزارش های مختلفی از کسانی که به خاطر خدمات‌رسانی به مردم نمی توانند در این مراسم معنوی حضور داشته باشند، پخش می شود.

زارع ادامه داد: در آیتم از شهرستان «چهار گوشه ایران» گزارشگران  رادیو ایران در سراسر کشور به سراغ نمادهای شهرها می‌روند. به طور مثال گزارشگر  سیستان و بلوچستان  ما از  مرزبانان درباره شب قدر می پرسد و گزارشگر بندر عباس و بوشهر به سراغ ناخداها می‌رود و در مورد شب قدر با آنها گفتگو می‌کند.

یادی از اتفاقات سال گذشته همچون حادثه پلاسکو و معدنچی ها از دیگر بخش های این برنامه است. ضمن اینکه گیتی محمدی گزارشگر رادیو ایران با کسانی گفتگو می کند که به هر دلیلی نمی توانند در مراسم شب قدر حضور داشته باشند.

«هنگام باران» در شب های قدر به گویندگی حامد نجم الهدی، مشاور محتوایی اکبر عاشوری و نویسندگی فرزانه ناظری و دکتر مهدی رسولی از ساعت 23 شب تا 2:30 سحر از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار