ساری؛

صعود تیم سفیر میهمان آمل به جمع تیم های مدعی لیگ فوتسال کشور

تیم سفیرمیهمان آمل با کسب سومین پیروزی متوالی در مسابقات لیگ دو فوتسال باشگاه های کشور، به جمع مدعیان بالای جدول این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ؛در هفته دهم مسابقات فوتسال لیگ دوباشگاه های کشور، تیم سفیرمیهمان آمل دیشب در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر میزبان تیم اتحاد برنا ورامین بود و در پایان میهمان خود را با نتیجه 4 بر 1 با شکست بدرقه کرد.

ساسان غلام قاسمی 2 گل، وحید نیازی و شهاب قربانی (دروازه بان) هر کدام یک گل را وارد دروازه حریف کرده و 3 امتیاز ارزشمند خانگی را برای تیم سفیرمیهمان آمل کسب کردند.

تیم سفیرمیهمان آمل با کسب این پیروزی، درجدول رده بندی گروه یک مسابقات لیگ دو فوتسال باشگاه های کشور 12 امتیازی شده و به طور موقت به رده سوم جدول رده بندی هشت تیمی این گروه صعود کرد. همچنین دیدار رفت دو تیم 25 فروردین امسال در ورامین به تساوی 2 بر2 انجامیده بود.

تیم سفیرمیهمان آمل جمعه هفته آینده 26 خردادماه در آمل میزبان تیم هیات کاشان است.

تیم های شهروند سورک و سفیرمیهمان آمل دو نماینده مازندران امسال در مسابقات لیگ دو فوتسال باشگاه های کشور حضور دارند.

مسابقات امسال لیگ دو فوتسال باشگاه های کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و در پایان دو تیم برتر مجموع این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.