مهمترین وظیفه اقتصاد مقاومتی بر دوش نخبگان است

حضور پررنگ بخش‌های فرهنگی در اقتصاد مقاومتی باید مورد نظر قرار گیرد.

مهمترین وظیفه اقتصاد مقاومتی بر دوش نخبگان استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد مستضعفان حشمت‌لله قنبری همدانی در برنامه «ماه تمام» گفت: جشن و سرور و محتوای سالم مبنای سیاست‌گذاری اینگونه برنامه‌هاست.
 
وی گفت: ما سعی كردیم بهترین و بالاتربن كیفیت را بدون هیج گونه منت‌گذاری و با ارائه خدمات خوب با مشاركت بنیاد در كمیته امداد و صدا و سیما به میان مردم بیاوریم.
 
وی گفت: اجراهای اخلاقی و تربیتی و رفتار خوب و پسندیده كه مطلوب و پسند مردم است می‌تواند ما رابه این سمت در جهت هر چه بهتر شدن آن سوق دهد.
 
وی ادامه داد: حضور پررنگ بخش‌های فرهنگی در اقتصاد مقاومتی باید مورد نظر قرار گیرد.
 
وی بیان كرد: ما باید در جهت خدمت رسانی به مردم و نظام قدم برداریم. لذا بنیاد می‌خواهد مردم به او اعتماد كنند همانگونه كه در جریان دفاع مقدس و در سخت‌ترین دوران و جریان انقلاب اعتماد كردند. جلب اعتماد مردم باعث توانمند شدن خود مردم مخصوصا در مناطق محروم می‌شود، بنابر این شاهد اتفاقات خوب در آینده خواهیم بود.
 
وی بیان كرد: تمامی كارهای اقتصاد مقاومتی بر دوش نخبگان است و با خمودگی نمی‌توان كار انقلابی كرد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد انقلاب اسلامی با اشاره به جلب رضایت مردم افزود: بنیاد در قلعه گنج اعتماد مردم را جلب كرده و در پی توانمند كردن آنان است.
 
وی ادامه داد: ولی امر مسلمین، پیر بزرگ دیر است. ولی در سینه ایشان قلب جوانان می‌تپد، ما نیازمند كار جهادی  و بنیادی هستیم و این كار احتیاج به خلاقیت و شادابی دارد.

گفتنی است: برنامه «ماه تمام» هر شب از ساعت 21:30 پذیرای حضار در پارک ارم است که در آن برنامه‌های متنوعی همچون مسابقه و اجرای ترانه توسط خوانندگان و ... برگزار می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی، کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که اجرای آن به عهده عبدالله روا است.

 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار