کرمان؛

رشد59درصدی کشف موادمخدر دراستان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مجموع کشفیات موادمخدر استان کرمان طی 2ماهه امسال بیش از 23 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 59 درصدی را نشان می دهد.

رشد59درصدی کشف موادمخدر دراستان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت : در 2ماه سال قبل بیش از 14 تن مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی کشف شده بود که که امسال به بیش از 18 تن افزایش یافته است.
 
وی به رشد 638 درصدی کشفیات مواد مخدر اداره کل اطلاعات استان کرمان اشاره کرد و افزود : این اداره کل طی 2ماه سال گذشته 794 کیلو گرم کشفیات مواد مخدر داشته که این میزان در مدت زمان مشابه سال جاری پنج هزار و 800 کیلوگرم بوده است.
 
سردار بنی اسدی فر خاطر نشان کرد: میزان کشفیات هروئین در سال جاری با کشف بیش از 294 کیلوگرم هروئین، 52 درصد افزایش داشته است.
 
وی گفت : میزان کشفیات تریاک در 22ماه امسال بیش از 19 تن بوده که 46 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
 
وی افزود : در سال جاری 133 قاچاقچی در استان کرمان دستگیر شده اند که این میزان در مقایسه بامدت مشابه سال قبل، 66 درصد رشد داشته است.
 
سردار بنی اسدی فر به دستگیری 422 نفر از حاملان مواد مخدر در سال جاری نیز اشاره و بیان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد رشد داشته است.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در سال جاری 49 هزار نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز نیز دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 69 درصد رشد داشته است.
 
وی افزود: امسال با 14 عملیات علیه قاچاقچیان افزایش 600 درصدی دراین زمینه داشته ایم و تعداد درگیری های مسلحانه نیز 75 درصد افزایش داشته است.
 
سردار بنی اسدی فر یادآور شد: میزان کشف سلاح در سال جاری نیز با 14 قبضه بیش از 300 درصد رشد داشته است.
 
وی بیان کرد: در راستای توقیف خودروهای حامل مواد مخدر نیز 433 دستگاه انواع خودرو توقیف شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با استفاده حداکثر از ظرفیت های خود در طول شبانه روز با توجه به اینکه استان کرمان کریدور اصلی قاچاق مواد مخدر به شمار می رود اقدامات خود را بر موضوع مبارزه با مواد مخدر متمرکز کرده است.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار