پور علی فرد:

تیم ملی مچ اندازی در مسابقات آسیایی درخشید

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان گفت: تیم ملی مچ اندازی ایران در اولین تجربه برون مرزی خود عملکرد خوبی داشت و درخشید.

ناصر پور علی فرد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد سومی تیم مچ اندازی کشورمان در مسابقات آسیایی اظهار داشت: در مسابقات مچ اندازی تیم ما پس از تیم های تیم های قزاقستان و قرقیزستان در مکان های سوم جای گرفت و با توجه به این که اولین اعزام این نفرات به مسابقات برون مرزی محسوب می شد از نتیجه بدست آمده این ورزشکاران رضایت کامل داریم.
 
وی درباره برنامه های بعدی این فدراسیون اظهار داشت: پس از پایان ماه مبارک رمضان طبق تقویم سالیانه قرار است فدراسیون مسابقات کشوری و داخلی را برای حضور در مسابقات برون مرزی برگزار کنیم.
 
پور علی فرد در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون کشوری از ما درخواستی برای انجام سمینار داشته است یا خیر، بیان کرد: تاکنون تنها کشورهای ارمنستان و عراق از مربیان ما درخواست کرده اند که برای برگزاری کلاس های آموزشی به آن کشورها بروند.
 
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان در مورد نایب قهرمانی تیم ملی پاور لیفتینگ ایران در مسابقات روسیه اظهار داشت: تیم ما با 32 ورزشکار در چهار رده سنی در این رقابت ها شرکت کرده بود و در پایان توانستیم در بخش مردان با کسب 27 طلا و چهار نقره به عنوان قهرمانی دست یافتیم.
 
وی ادامه داد: به دلیل اینکه تیم روسیه در 2 بخش بانوان و آقایان شرکت کرده بود و ما در بخش بانوان نماینده ای نداشتیم به همین دلیل تیم روسیه موفق شد در مجموع 2 بخش به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
 
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان درباره عملکرد ورزشکاران گفت:  صد درصد از نتابج ورزشکاران در روسیه رضایت کامل داریم و خوشحالم که توانستیم در این مسابقات بر روی سکو قرار بگیریم.

 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار