مهاباد؛

آغاز صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب در آذربایجان غربی

صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،محمد خلیلی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: صدور پروانه صید عادی ماهی از اوایل خرداد ماه سال جاری آغاز و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

خلیلی گفت: همزمان با ابلاغ دستورالعمل صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب در سال جاری،فروش این پروانه در اداره کل و تمامی ادارات تابعه در شهرستان ها آغاز شده است. متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به یکی از این ادارات نسبت به اخذ پروانه اقدام نمایند.وی همچنین در ارتباط با بهای پروانه های جدید گفت: امسال بهای هر پروانه دویست هزار ریال بوده و مدت اعتبار آن نیز 2 ماه می باشد.

وی در ادامه افزود: ماهیگیران با اخذ پروانه می توانند در رودخانه های آزاد استان اقدام به صید روزانه 10 قطعه ماهی نمایند و هر ماهیگیر طی دوره دو ماهه مجاز به اخذ 2 پروانه صید می باشد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در ارتباط با پروانه های صید ماهی با تور نیزاعلام کرد: پروانه های صید ماهی با تور نیز از اوسط تیر ماه سال جاری صادر خواهد شد که شرایط اخذ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

همساله با پایان فصل تخم ریزی ماهیان،صدور پروانه های ماهیگیری با قلاب و تور آغاز و تا اوایل فصل زمستان ادامه می یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.