بولت خداحافظی کرد

اوسین بولت در آخرین مسابقه رسمی در کشورش توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و از هواداران خود در جامائیکا خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پیش از این، اوسین بولت دونده پر آوازه جامائیکایی و رکورددار دوهای 100 و 200 متر اعلام کرده بود، پس از مسابقات قهرمانی جهان 2017 در لندن از دنیای حرفه ای خداحافظی کند، شب گذشته و پس از قهرمانی در رقابت های دوی 100 متر جامائیکا از هواداران خود در این کشور خداحافظی کرد.
 
برهمین اساس، بولت روز گذشته در مسابقات جایزه بزرگ جامائیکا و در حضور 30 هزار تماشاگر ورزشگاه شهر کینگستون موفق شد با ثبت زمان 10:03 ثانیه به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد و پس از این اتفاق، حاضرین در ورزشگاه به صورت ایستاده و با استفاده از ووووزلا شروع به تشویق اوسین بولت کردند.
 
همچنین در این مراسم با شکوه، نخست وزیر جامائیکا و سباستین کو رئیس فدراسیون جهانی دو و میدانی هم حضور داشتند.
 
خداحافظی اسطوره دوهای سرعت المپیک با مردم کشورش/بولت در نزدیکی خط پایان 
 
 
خداحافظی اسطوره دوهای سرعت المپیک با مردم کشورش/بولت در نزدیکی خط پایان 
 
بولت پس از قهرمانی در این مسابقه اظهار داشت: مسابقه خوبی برگزار شد. هرگز فکر نمی کردم در یک مسابقه 100 متر عصبی باشم. هرگز انتظار چنین استقبالی را نداشتم و جا دارد از آن هایی که به ورزشگاه آمدند و من را تشویق کردند تشکر کنم. من همواره سعی کردم در مسابقاتی که به میدان می روم بهترین عملکردم را ادامه دهم.
 
اوسین بولت در طول این سال هایی که در مسابقات جهانی و المپیک حضور داشته، توانسته 19 مدال طلا و 2 نقره کسب کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار