گیلان؛

جشنواره رضوی عامل نشر سیره امام رضا (ع)

جشنواره رضوی تولیدکننده آثار فاخر در خصوص سیره امام رضا (ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان گیلان، تولید آثار فاخر در خصوص سیره حضرت رضا (ع) را بزرگترین تاثیرگذاری جشنواره رضوی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در جشنواره موجب اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی می شود.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم افزود: برگزاری این جشنواره موجب شناخت هرچه بهتر سیره و سبک زندگی حضرت ثامن الحج و درک بیشتری از زندگی، منش و روش امام رضا (ع) می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره امام رضا (ع) بزرگترین و مهم‌ترین جشنواره فرهنگی و مذهبی کشور است، افزود: این جشنواره در معرفی فرهنگ رضوی با توجه به استقبال خوبی که از آن در سراسر کشور می‌شود، نقش بسزایی ایفا کرده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان اظهار داشت: جشنواره رضوی بخش بسیاری از هنرمندان کشور را به فعالیت در این عرصه مشغول کرده که منجر به تولید آثار فاخر بسیاری در زمینه سیره امام رضا (ع) شده است.

حجت الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در رشته‌های مختلف هنری تاثیر مثبتی در هر حوزه داشته است افزود: جشنواره رضوی می‌تواند یک جریان سازی فرهنگی و هنری شود.

وی از میزبانی گیلان در هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره همزمان با دهه کرامت در رشت برگزار می‌شود که امیدواریم شاهد خیزش رسانه‌ای در زمینه تبیین سیره رضوی در جامعه باشیم.


 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.