سنندج؛

سند 2030 منافاتی با نظام ما ندارد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سند 2030 با دستورات دین منافات دارد و ریشه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را می‌زند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان ظهر امروز در نشست معاونت سازمان‌های نظامی و قضائی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد،گفت: عمل به دستورات دین و فریضتین امر به معروف و نهی از منکر موجب کاهش منکرات در جامعه خواهد شد.

باباشاهی با اشاره به سند 2030، افزود: اگر رهبر معظم انقلاب نسبت به 2030 موضع انتقادی دارند و می‌فرمایند که چرا باید سند ما را چند نفر از خارج بنویسند، این موضوع مهمی است که رئیس دولت باید به این توجه داشته باشد.

کاظم کولیوند معاون دادستان سنندج نیز در این جلسه گفت: در دادگستری سنندج با قاطعیت و بدون اغماض با پرونده‌های فساد و فحشا برخورد خواهد شد.

وی افزود: در مقابله با انحرافات و ناهنجاری‌ها تمامی دستگاه‌ها باید پای کار بیایند، ضمن اینکه فرهنگ‌سازی نیاز اساسی در مقابله با ناهنجاری‌هاست.

انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.