همدان؛

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در رزن

دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در سال جاری با دستور کار اوقات فراغت در فرمانداری رزن برگزار شد.

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این نشست حسینی فرماندار شهرستان رزن گفت: دستگاه ها و ادارات در فصل تابستان باید از برگزاری برنامه های کلیشه ای که خروجی مفیدی برای جوانان ندارد بپرهیزند و سعی کنند بخش مهمی از برنامه های اوقات فراغت جوانان را در حوزه آموزش و کارورزی قرار دهند تا ضمن پر کردن اوقات فراغت، جوانان را جهت جذب در مشاغل آینده آماده کنند.
 
حسینی در ادامه گفت: دستگاه های اجرایی با همکاری بیشتر در خصوص اوقات فراغت، ظرفیت و امکانات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.
 
در ادامه جلسه رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دبیر ستاد ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از اعضای ستاد خلاصه ای از برنامه های اجرا شده ستاد ساماندهی در حوزه اوقات فراغت سال 95 را ارائه کردند.
 
وی در ادامه گفت اداره ورزش و جوانان شهرستان به عنوان دبیرخانه ستاد فعالیت می کند و دستگاه های ستاد ساماندهی کلیه اقدامات خود را به صورت مستند به دبیرخانه ارسال کنند همچنین نظارت لازم بر فعالیت کلیه دستگاه های عضو ستاد انجام خواهد شد و دستگاه های برتر معرفی می شوند.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.