حرف‌های تکان دهنده میهمان برنامه ماه عسل + فیلم

میهمان پانزدهمین قسمت ماه عسل تحلیل تکان دهنده ای در رابطه با واژه مرده خوری کرد.

حرف‌های تکان دهنده میهمان برنامه ماه عسل + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛میهمان پانزدهمین قسمت ماه عسل تحلیل تکان دهنده ای در رابطه با واژه مرده خوری کرد.













لینک دانلود
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۱:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
قابل توجه مردم عزیزایران الان هم این گونه افرادوهم وطن بسیارزیاداست درتمام نقاط کشورچه شهروچه روستافقط یاری گربسیارکم است واینهاجلسه امتحانی من وشماهستندخداکندقبول شویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
مرده خوری که در همه جا ی ایران یک رسم عادی است و تعجبی ندارد/ در همه ی قبرستان ها یک امر معمولی است و تعدادی از خانواده ها از این راه امرار معاش میکنند /مگر تا حالا ندیده ایدکه افرادی در مراسمات و خاک سپاری ها منتظر می مانند که در پایان مراسم مقداری میوه و غذا از آنجا برای خانواده تدارک ببینند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
ئر ماه عسل و برنامه هایی مثله این بعضی مسائل اخلاقی رعایت نمی شه و این تاسف باره و مخالف با موازین اسلامی. ما چرا و به چه دلیل بعد از موفقیت باید به خودمون اجازه بدیم هر مطلبی درباره پدر , مادر و سایر اعضای خانواده و... بگیم آیا اینها قلبا راضی به گفتنه هر مطلبی در مورد خودشون هستن؟ عادی سازی تا کجا و به چه قیمت؟ و اصلن درگیر کردن احساسه دیگران به چه قیمت ؟ کار و کمک باید از دل بلند شه نه از ترحم و دلسوزیه صرف.
نحوه گفتن , طرز بیان و موقعیت گفتن اگر خوب نباشه تاثیره آنی داره نه قلبی . حتی اگر تاثیره عمیق هم داشته باشه باره اخلاقیش ضعیفه آیا اگر همچنان در همان شرایط سخت باشیم حاضریم بیایم جلوی دوربین و از سختی ها بگیم و بگیم با همه این سختی ها خوشبختیم .
.
.
.
بایدهدف از بیانه گذشته این باشه که دیگران امید به تلاش پیدا کنن , امید به زندگی , امید به انسانیت و خیلی چیزهای دیگه
آخرین اخبار