سلطانی فر:یک صعود تاریخی و لذت بخش را تجربه کردیم

وزیر ورزش و جوانان گفت:ما یک صعود تاریخی و لذت بخش را تجربه کردیم.

سلطانی فر:یک صعود تاریخی و لذت بخش را تجربه کردیم/به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود سلطانی فر پس از برتری ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: من صعود مقتدرانه تیم ملی را به جام جهانی را به اهالی ورزش و مردم عزیزمان تبریک می گویم.ما یک صعود تاریخی و لذت بخش را تجربه کردیم.
 
وی افزود:در فاصله 2 بازی تا پایان این بازی ها توانستیم راهی جام جهانی شویم و یک جشن بزرگ ملی را برپا می کنیم.به امید خدا این امکان برایمان فراهم شده که با این پیروزی هایی که کسب می کنیم باعث پیشرفت فوتبال در ابعاد بین المللی شویم.
 
وزیر ورزش و جو.انان در ادامه گفت:خوشبختانه فوتبال ما در تمام رده های سنی توانسته به مسابقات جام جهانی راه پیدا کند.ضمن اینکه فوتسال و فوتبال ساحلی ما در رده سوم جهان جای دارند.تیم ملی جوانان به جام جهانی رفت.امیدوارم بتوانیم افتخارات باشگاهی را هم دوباره در سال های آینده تکرار کنیم.
 
سلطانی فر در ادامه حمایت از تیم ملی گفت:تا الان همه جوره از فدراسیون و تیم ملی حمایت کرده ایم و با تمام این حمایت ها را ادامه می دهیم تا انشاالله بتوانیم به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار