اهواز؛

تعیین تعرفه خدمات تشخیصی درمانی در بخش خصوصی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: تعیین تعرفه خدمات تشخیصی درمانی در بخش خصوصی، صدور پروانه مطب شاغلان بخش خصوصی از وظایف سازمان نظام پزشکی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛دکتر مهران غنوی ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان اظهارکرد: تعیین تعرفه خدمات تشخیصی درمانی در بخش خصوصی، صدور پروانه مطب شاغلان بخش خصوصی، رسیدگی انتظامی به تخلفات حرفه‌ای شاغلان حرفه پزشکی از طریق هیئت های انتظامی، ثبت نام و صدور گواهی عضویت، تعیین ضوابط و نظارت بر تبلیغات پزشکی، ارائه خدمات رفاهی به اعضای سازمان مانند واحد وام، توزیع آرم طرح ترافیک و ارائه خدمات بیمه‌ای مختلف از جمله وظایف سازمان نظام پزشکی است.

وی افزود: این افراد در گروه های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و سایر بخش ها در دو بخش خصوصی و عمومی به مردم شهرستان شادگان خدمات ارائه می دهند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان تصریح کرد: سازمان نظام پزشکی با توجه به وظایفی که دارد، یکی از سازمان های مهم غیر دولتی در کشور به شمار می آید.

دکتر غنوی در پایان عنوان داشت: پزشکان حاذق و توانمند ما شبانه‌روز در خدمت مردم هستند و در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها مطب پزشکان و سایر بخش‌ها این پزشکان هستند که با قوت و قدرت در عرصه خدمت‌رسانی حضور دارند و همواره این قشر زحمتکش تلاش جدی را انجام می دهند تا پیش‌رو نظام اسلامی باشند.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.