لرستان؛

برگزاری مسابقات کشوری کشتی نوجوانان در لرستان

معاون آموزش و پرورش لرستان ازبرگزاری مسابقات کشوری کشتی نوجوانان از ۱۱ تا ۱۴ مردادماه در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهرامی گفت: مسابقات کشتی نوجوانان از ۱۱ تا ۱۴ مردادماه امسال در استان لرستان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با آموزش و پرورش اعتباری به این دستگاه داده می‌شود تا کارگاه‌ها و برنامه‌هایی جهت پیشگیری اعتیاد دانش آموزان برگزار شود.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه طرح توانمندسازی دانش آموزان پایه اول و سوم متوسطه دوم در استان اجرا می‌شود که تاکنون این طرح در مدارس ناحیه یک و دو خرم‌آباد، بروجرد و دلفان اجرایی شده است.
 
وی به اجرای طرح توانمندسازی روانی و اجتماعی دانش آموزان پایه اول متوسطه استان اشاره کرد و افزود: تاکنون در راستای مهارت‌های زندگی و سبک فرزند پروری ۱۵۰ کارگاه آموزشی برای دانش آموزان و چهار هزار و ۲۵۹ کارگاه برای فرهنگیان برگزارشده است.
 
بهرامی گفت: از ۳۰ هزار پرسنل آموزش و پرورش لرستان تاکنون ۲۲ هزار نفر در قالب شش ساعت دوره ضمن خدمت آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد را فراگرفته‌اند.
 
وی به برگزاری جشنواره نوجوان سالم در استان اشاره کرد وافزود: طرح مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان در استان لرستان اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار