شخرکرد؛

رویداد متنا صنعت در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود

رویداد متنا صنعت، مردادماه امسال در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

رویداد متنا صنعت در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رویداد متنا صنعت از ۲ تا ۶ مردادماه امسال (۱۳۹۶) در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد ملی نخبگان چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی رویداد متنا با حضور جمعی از مسئولان و مدیران مراکز رشد دانشگاه‌های استان در دانشگاه شهرکرد گفت: طرح متنا صنعت برگرفته از چهار کلمه مشکل گشایی، توانمندسازی، نوآوری و اقدام می‌باشد که جهت شناسایی ظرفیت‌ها و جلب مشارکت و توانمندسازی بنگاه‌های اقتصادی در محورهای تولید محصول، فروش محصول، راه اندازی و خلق کسب و کار جدید و نوآور متناسب با امکانات بنگاه صورت می‌پذیرد.

وی هدف از این رویداد را بهره مندی از ایده استعدادهای برتر جهت رفع مشکلات بخش صنعت دانست.

بنیادیان با تشریح مراحل مختلف این رویداد افزود: در مرحله نخست این رویداد ضمن مشکل یابی از مجموعه‌های صنعتی، از اجتماعات نخبگان کشور جهت شرکت در رویداد و ارائه ایده برای رفع موانع موجود دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم با بررسی رزومه و سوابق و پذیرش گروه‌های نخبگانی شرکت کننده در این رویداد، در جریان مشکلات حوزه صنعت استان قرار خواهند گرفت ادامه داد: مرحله سوم در سه روز اجرا می‌شود که شرکت کنندگان، داوران و صنعتگران در روز اول ضمن آشنایی با روند رویداد و بهره‌مندی از آموزش‌های مورد نیاز، و بیان مشکلات توسط صنعتگران، تیم‌های شرکت کننده با همکاری مربیان به طرح ایده‌های خود در راستای حل این مشکلات می‌پردازند.

بنیادیان گفت: در مرحله بعد ایده‌های تیم‌های شرکت کننده ارائه و توسط توسط تیم داوری ارزیابی و بهترین آن‌ها انتخاب و تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین از تیم‌های برتر با اهدای جایزه تقدیر خواهد شد افزود: در پایان تیم‌های منتخب ضمن حضور در مجموعه صنعتی و مذاکره با مسئولان مربوطه، مقدمات اجرای عملی ایده‌ها برای حل مشکلات را انجام می‌دهند.

محمد فرامرزی معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد هم رویداد صنعت متنا را یکی از روش‌های تبدیل علم به کار آفرینی عنوان کرد و گفت: طرح متنا طرحی است که با بهترین ایده و خلاقیت، مشکلات صنایع داوطلب را بررسی و رفع می‌کند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی chbbmn.ir/matna مراجعه کنند.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار