حقانی در صحن علنی شورای شهر تهران؛

برخی از باغات تهران به مزایده گذاشته شده اند/ شهرداری تهران باغات را خریداری کند

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تعدادی زیادی از باغات برای فروش به مزایده گذاشته شده‌اند، به همین دلیل پیشنهاد می دهم که شهرداری تهران حداقل باغات به فروش گذاشته شده را خریداری کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باغات شهر تهران سرنوشت عجیبی دارند، اظهار داشت: از اول انقلاب تاکنون قانون حفظ و گسترش هیچگاه اجرایی نشد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: جدا از در نظر گرفتن قانون، تاکنون بنیادها نسبت به نگهداری باغات هیچ همتی نداشته اند.

حقانی ادامه داد: در حال حاضر تعدادی زیادی باغ توسط یکی از بنیادها برای فروش به مزایده گذاشته شده، به همین دلیل پیشنهاد می دهم که شهرداری تهران حداقل باغات به فروش گذاشته شده را خریداری کند تا به فضای سبز عمومی تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه باغات با قیمت بسیار پایین به فروش گذاشته شده است، تاکید کرد: بدون شک کسانی که این باغات را خریداری می کنند نمی توانند از شورای بعدی مجوز ساخت دریافت کنند، چراکه شورای پنجم مخالف ساخت و ساز در باغات شهر تهران است.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: درخواست دارم بنیاد، باغات را نگهداری، آبیاری و حفاظت کند تا اینگونه باغات باقی مانده حفظ شوند.

حقانی گفت: شهرداری قصد خرید یک ساختمان برای اداره کل حراست شهرداری تهران دارد که بدون تردید در شرایط بد مالی که شهرداری با آن مواجه است، این اقدام درست نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار