اصفهان؛

پیشرفت ۴۰ درصدی احداث خیابان های اصلی و فرعی مرحله اول نمایشگاه بین المللی

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: احداث خیابان های اصلی و فرعی مرحله اول نمایشگاه بین المللی تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی حسینی  اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی استان اصفهان از ابر پروژه های شهر است که در راستای ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در ۲ فاز طراحی شده است، افزود: عملیات اجرایی فاز اول این نمایشگاه در زمینی به مساحت۱۷ هکتار و با اعتباری حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.
 
حسینی با اشاره به اینکه در فاز اول این نمایشگاه نیز پروژه های عملیات اجرایی ابنیه و فونداسیون های سالن علامه مجلسی و تاسیسات مکانیکی و برقی، تهیه ساخت و نصب اسکلت فلزی و پوششی سقف سالن علامه مجلسی، تونل های تاسیساتی آدم رو داخلی و خارجی محوطه، اجرای مخزن آب آشامیدنی و آب فضای سبز اجرا می شود، اضافه کرد: همچنین از دیگر عملیات های اجرایی فاز اول این پروژه ساختمان پمپ خانه، عملیات اجرایی سرویس های بهداشتی ، عملیات اجرایی و دسترسی های ورودی و خروجی سایت نمایشگاه، عملیات اجرای جاده ها و محوطه سازی داخلی سایت نمایشگاه، پل های طرفین سالن علامه مجلسی،  ساختمان اداری پشتیبانی اداری و محل بارانداز و تخلیه بار و احداث فضای سبز است.
 
مدیرپروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان ادامه داد: عملیات اجرایی اسکلت فلزی، پوشش سقف نمایشگاه تاکنون ۸۰ درصد و عملیات تونل تاسیساتی و مخزن آب آشامیدنی تاکنون ۹۳ درصد و احداث خیابان های اصلی وفرعی فاز اول نیز تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت کرده است.
 
حسینی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز اول نمایشگاه بین المللی در نیمه اول سال جاری تکمیل می شود، ادامه داد: با احداث نمایشگاه بین المللی آهنگ رشد و توسعه در شهر طنین انداز می شود.وی با اشاره به اینکه طراحی و ساخت این نمایشگاه ترکیبی از فضای سنتی و مدرن است، گفت: در برخی از سر در ورودی های این مجموعه معماری اصفهان و در برخی از دیواره های آن نیز از آجر استفاده می شود.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.