کرمانشاه؛

تعطیلی سینماها در شب‌های قدر‌

رئیس اداره امور سینمایی سمی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برنامه تعطیلی سینماهای کرمانشاه در شب‌های قدر را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نادر حیدریان با اشاره به جزئیات تعطیلی سینماها در شب‌های قدر‌، اظهار داشت: سه شنبه و پنج شنبه 23 و 25 خردادماه جاری سینماها از ساعت 19 تعطیل است.

رئیس اداره امور سینمایی سمی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: فعالیت سینما آزادی در تاریخ سه شنبه ۲۳ خرداد‌ماه، تنها در سانس‌های 11، 15 و 17 است و سانس‌های 19 به بعد تعطیل اعلام شده است.

وی ادامه داد: سینماهای استان در تاریخ 24، 25، و 26 خرداد‌ماه جاری، با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی‌(ع) و نیز شب‌های قدر، تعطیل است.

حیدریان در ادامه با اشاره به برگزاری پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه سینمای جوان در کرمانشاه، تصریح کرد: این جشنواره 22 تا 25 شهریور‌ماه سال‌جاری در کرمانشاه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

وی با حضور هنرمندانی از استان‌های البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی و کرمانشاه در این جشنواره اشاره کرد و افزود: تا‌کنون بیش از 100 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.