مراسم یادبود شهدای ترور و مدافع حرم در علوم و تحقیقات برگزار شد

مراسم یادبود شهدای ترور و شهید مدافع حرم مصطفی صادقی دانش آموخته واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

مراسم یادبود شهدای ترور و مدافع حرم در علوم و تحقیقات برگزار شد
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از واحد علوم و تحقیقات، علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات در مراسم یادبود شهدای ترور و شهیدان مدافع حرم اظهار کرد: اهمیت و ارزش ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی شهدا به مراتب بیش از تحقیقات، ارائه مقالات و پژوهش‌های علمی است.
 
وی افزود: اینکه جوانانی تحصیل کرده از زندگی دنیوی دست می‌کشند و به فرمان مقام معظم رهبری با ایثار و از جان گذشتگی به دفاع از اسلام، انقلاب و ایران می‌شتابند، نشان دهنده ارزش والای شهادت است.
 
رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: بزرگداشت شهدای ترور اخیر و شهدای مدافع حرم برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان با اهداف، عقاید، راه و روش زندگی این ایثارگران است.
 
عباسپور با بیان اینکه امروز با جنگهای مدرن روبرو هستیم، تاکید کرد: برای مقابله با سیاست‌ها و برنامه‌های دشمنان اسلام نیازمند پیشرفته‌ترین ابزار و تکنولوژی‌ها هستیم، بنابراین جامعه علمی و دانشگاهی می‌تواند نقش خود را در این زمینه ایفا کند.
 
وی یادآور شد: یکی از وظایف ما در واحد علوم و تحقیقات فراهم کردن بهترین شرایط تحصیل برای جوانان بخصوص آنهایی است که با ایثار و از جان گذشتگی به دفاع از حریم انقلاب اسلامی گام نهاده‌اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار