پربازدیدترین‌های سرویس علمی پزشکی؛

ارتباط تب کنگو با غذاهای نذری/توصیه‌های پزشکی در شب های قدر/ترفندهایی برای حفظ انرژی بدن تا پایان رمضان/وجود پشم و پنبه در حلیم واقعیت دارد؟

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: افرادی که نذری دارند خود از ذبح دام جدا خودداری کنند و این اقدام را به سازمان دامپزشکی و زیر مجموعه‌های آن بسپارند.

برای داشتن انرژی بادوام‌تر تا پایان ماه رمضان، باید به کیفیت غذای سحری توجه ویژه داشت. وعده سحری ضروری است، زیرا مانع از گرسنگی شده و توان تحمل شما را در طول روز افزایش می‌دهد.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تاکید بر نظارت مستمر تیم‌های بهداشتی از واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی، گفت: اخبار مربوط به پدیده حلیم پنبه‌ای صحت ندارد.

بی خوابی یک مشکل رایج است که انرژی فرد، خلق و خوی، بهداشت، و توانایی در طول روز به آن وابسته است. بی خوابی مزمن حتی می‌تواند به مشکلات سلامتی جدی تبدیل شود.

یک متخصص تغذیه گفت: استفاده از ظروف یکبار مصرف فومی شکل برای غذاهای گرم و چرب بسیار نامناسب است.

دمنوش‌های معرفی شده در این بخش می‌تواند تسکین دهنده اعصاب باشد و خوابی آرام را برای شما رقم بزند.


کارشناس مواد غذایی گروه روغن‌های خوراکی اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو در مورد عوامل ایمنی فرآورده غذایی سرخ شده در روغن و بهینه کردن شرایط تهیه غذاهای فست فود توضیحاتی را بیان نمود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
سلام
اون فیلم که توی بازار گوشت های فاسد
داخل مغازه حلیم فروشی در آوردن اونم صحت نداشت ؟
آخرین اخبار