بلاتكلیفی والیبال بانوان/ زمزمه‌های حضور یك مربی آقا برای بانوان!

در حالی كه هنوز پایان همكاری مایدا با تیم ملی قطعی نشده است، زمزمه‌هایی مبنی بر حضور یك مربی مرد در تیم ملی بانوان شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال بانوان ایران 18 تا 26 مرداد ماه امسال ، رقابت‌های والیبال قهرمانی زنان آسیا را پیش رو دارد. مسابقاتی كه با حضور 14 تیم برگزار می‌شود و دختران ایران در مرحله گروهی با تیم‌های  چین تایپه، مالدیو و تایلند هم‌گروه است.  

با این حال نه تنها هنوز تمرینات تیم ملی آغاز نشده است، بلكه تكلیف نیمكت تیم ملی بانوان هم مشخص نیست. مایدا چیچیچ ، سرمربی سال گذشته تیم ملی بزرگسالان ایران چندی قبل به كشورش بازگشت و هنوز خبری درباره قطع یا ادامه همكاری با این مربی عنوان نشده است.  

تغییر و تحولات رخ داده مدیریتی در بخش بانوان فدراسیون والیبال به نظر می‌رسد هنوز به انسجام نرسیده است. استعفای زهره میرسپاسی كه در زمان مدیریتش اقدامات خوبی برای والیبال بانوان انجام داده بود و پس از آن حضور فریبا صادقی، سرمربی تیم والیبال ذوب آهن و تیم ملی نوجوانان ایران روی صندلی نایب رییسی این فدراسیون، تغییر و تحول مهمی بود كه در بخش بانوان رخ داد.  

صادقی نزدیك به یك ماه قبل سمت نایب رییسی بانوان فدراسیون را بر عهده گرفت. نایب رییس جدیدی كه هنوز جلسه معارفه‌ و نشست خبری برای او برگزار نشده است و مشخص نیست این مربی سابق و مدیر فعلی چه برنامه‌هایی برای تیم ملی والیبال بانوان دارد.  

در این میان برخی زمزمه‌ها مطرح شده است مبنی بر این كه فدراسیون نشینان مذاكراتی را با یكی دو مربی مرد برای هدایت تیم ملی بانوان آغاز كرده اند. شائبه‌هایی كه اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد ، نشان  از این دارد كه همكاری فدراسیون والیبال با مایدا به پایان رسیده است.  

شنیده‌ها حاكی از این است كه فدراسیون و شخص نایب رییس بانوان با مربیانی همچون مصطفی شجاعی، ناصر شهنازی، رحمان محمدی راد مذاكراتی را برای حضور در تیم ملی بانوان ایران انجام داده اند اما هنوز چیزی در این‌باره قطعی نیست.  

این در حالی است كه پیش از این حراست وزارت ورزش در نامه‌ای متذكر شده بود كه مربیان مرد در تیم‌های بانوان به كار گرفته نشوند مگر در شرایط خاص آن هم به صورت مشاور فنی و به مدت كوتاه!

حال باید منتظر ماند و دید تصمیم فدراسیون والیبال در روزهایی كه تمام تمركز والیبالی ها روی تیم ملی بزرگسالان و مسابقات لیگ  جهانی است، چه تصمیمی در خصوص بانوان می‌گیرد و برای آینده این تیم كه زمان زیادی برای آماده‌سازی حضور در مسابقات فیلیپین ندارد، چه برنامه‌ای خواهد داشت؟

احتمال می‌رود كه اردوی تیم ملی والیبال بانوان از روز جمعه آغاز خواهد شد. اردویی كه به گفته برخی بازیكنان تیم ملی  هنوز مشخص نیست چه كسی به عنوان مربی در آن حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
وای چه فاجعه ای مربی اقا برای والیبال زنان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
باید جلوی انتصاب مربی مردبرای تیم ملی والیبال زنان گرفته شود؛مگر مربی زن که بسیاری از آنها با سواد آکادمیک بالا وتجربه بسیار خوب هستندکم داریم که از مربی مرد استفاده شود،اینقدر بانوان را تحقیر نکنید، ضمنا ما در شریعت دینی ومذهبی خود یک خط قرمزهایی داریم که بایست به جد رعایت شود.
آخرین اخبار