مدیر کل هواشناسی لرستان:

محاسبه تعرفه برق پلدختر باید با ارزانترین قیمت

مدیر کل هواشناسی استان لرستان گفت: بر اساس پارامترهای هواشناسی تعرفه برق شهرستان پلدختر باید با ارزانترین قیمت محاسبه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛هاشمی گفت: با توجه به آمار و اطلاعات هواشناسی، وضعیت دما و رطوبت و نوع تقسیم بندی اقلیمی شرکت توانیر شرایط آب‌وهوایی پلدختر از شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام سخت‌تر و گرمتر است.

وی افزود: بر این اساس دیدگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تعرفه برق در شهرستان پلدختر باید یک باشد و نرخ محاسبه آن از دره شهر کمتر باشد.

فرماندار پلدختر با تایید نظرات کارشناسی مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: براساس فاکتور‌ها و شاخص‌ها این شهرستان به مراتب نسبت به شهرستان دره شهر ایلام گرمتر است و باید تعرفه برق آن یک درجه ارزانتر از این شهرستان محاسبه شود.

نعمت‌اله دستیاری گفت: تعرفه برق گرمسیری یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان پلدختر است که این مردم بار‌ها به ویژه از نظر تقدیم شهید در دوران دفاع مقدس دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده است.

وی افزود: شهرستان پلدختر ۶ ماه از سال گرم است که با وجود میزان بالای مصرف وسایل سرمایشی لازم است تعرفه برق را به میزان سه ماه از سال در این شهرستان کاهش دهند تا مشکل مردم حل شود.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.