بررسی وضعیت گروه دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی در آسیا

جدال نفسگیر ژاپن،عربستان و استرالیا برای صعود مستقیم

هفته هشتم رقابتهای مقدماتی جام جهانی در آسیا در گروه دوم به پایان رسید و وضعیت این گروه پس از برگزاری بازیهای این هفته بسیار پیچیده تر از قبل شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،هفته هشتم رقابتهای مقدماتی جام جهانی در آسیا در گروه دوم به پایان رسید و وضعیت این گروه پس از برگزاری بازیهای این هفته بسیار پیچیده تر از قبل شد.
 
برعکس گروه اول که ایران خیلی زود توانست صعودش به جام جهانی را قطعی کند ، در گروه دوم سه تیم ژاپن ، عربستان و استرالیا جدال بسیار سختی را در دو هفته باقی مانده برای صعود مستقیم به جام جهانی دارند.
 
در بازیهای این هفته این گروه ، استرالیا توانست عربستان را شکست دهد و مثل این تیم 16 امتیازی شد و ژاپن نیز با تساوی مقابل عراق 17 امتیازی و صدرنشین شد.
 
جدال نفسگیر ژاپن،عربستان و استرالیا برای صعود مستقیم 
 
ژاپن در بازی بعدیش با استرالیا در خانه و سپس با عربستان خارج از خانه بازی می کند تا هر دو حریف باقی مانده اش رقبای مستقیمش در راه صعود باشند. استرالیا نیز با ژاپن و تایلند بازی دارد و عربستان با امارات و ژاپن باید بازی کند.
 
بازیهای این دو هفته بین این سه تیم بسیار پیچیده و نفسگیر خواهد بود و تیم های دیگر شانس زیادی برای رسیدن به این سه تیم ندارند. در نهایت دو تا از این سه تیم مستقیم به جام جهانی می رود و تیم سوم به پلی آف باید برود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار