کرمان؛

مربی آکادمی باشگاه رئال درخواست مس کرمان را رد کرد

مسی‌ها که در صدد هستند از یک مربی با دانش و خوب خارجی که بر تمرینات روز دنیا تسلط دارد، در کنار نخعی استفاده کنند، با سانچز فلوره اسپانیایی مکاتباتی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فلوره یکی از مربیانی است که در آکادمی باشگاه رئال مادرید سابقه‌ی فعالیت داشت و حضور در کادر فنی تیم‌های ختافه و والنسیا را نیز در کارنامه داشته است.

وی که سابقه‌ی مربیگری در تیم‌های اماراتی از جمله العین و الاهلی را نیز تجربه کرده بود، در رابطه با مبلغ قرارداد نیز با مسی‌ها به توافق رسیده بود و قرار بود برای صحبت‌های نهایی با مقامات این باشگاه اوایل هفته‌ی جاری به ایران بیاید.

اما اتفاقات تلخ تروریستی تهران سبب شد که این مربی از سفر به ایران منصرف شود و به نوعی این حوادث موجب شد که او از همکاری با تیم مس عذرخواهی کند.

ظاهراً رسانه‌های خارجی در رابطه با این اتفاق بزرگ‌نمایی‌های زیادی داشتند و اوضاع خاورمیانه را متشنج توصیف کرده بودند تا این مربی از سفر کاری خود به ایران به نوعی ترسیده شود.

بدین ترتیب سنگی که تروریست‌های داعش درهفته‌ی گذشته انداختند سبب شد که در کار تیم فوتبال مس نیز اثر گذار شود و برنامه‌ی این تیم برای تکمیل کادر فنی خود با تاخیر مواجه شود.

با این حال مسی‌ها که به دنبال تکمیل کادر فنی خود با یک مربی خوب خارجی هستند، کار مذاکرات با گزینه‌های خود را ادامه می‌دهند و ظاهراً فیلیمینگ که سابقه‌ی کار در آکادمی باشگاه مس را نیز دارد یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه مس برای کادر فنی خود در این فصل می‌باشد.

همچنین عارف سعیدیان سرپرست فصل قبل مس نیز در این فصل در سمت خود باقی خواهد ماند تا در کادر مس تکلیف سرپرستی مشخص باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار