ترس خواهر و برادر نخست‌وزیر سنگاپور از توطئه‌چینی وی

خواهر و برادر نخست‌وزیر سنگاپور نگران هستند وی اقدامی علیه آنها و حتی کشور انجام دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ؛ خواهر و برادر «لی هسین لونگ»، نخست وزیر سنگاپور، بیانیه‌ای علیه وی منتشر و اعلام کردند اعتماد خود را به «لونگ» از دست داده و از او وحشت دارند.

«لی هسین یانگ»، برادر کوچک‌تر نخست وزیر، اذعان کرد علیرغم میل باطنی مجبور به ترک سنگاپور خواهد بود. یانگ در این باره گفت: از 2 سال پیش که پدرمان فوت کرد، خانواده شاهد درگیری‌های فراوانی بود. این خواست قلبی من نیست؛ اما مجبور به ترک سنگاپور هستم. 

وی در بیانیه‌ای مشترک با «لی وی لینگ»،خواهرش، اظهار داشت: ما چهره‌ای کاملا متفاوت از لونگ دیده‌ایم که ما را با مشکلات جدی روبرو کرده است. 

«یانگ» و «وی لینگ» دو فرزند کوچک‌تر «لی کوآن یو»، اولین نخست وزیر سنگاپور، هستند. وی سنگاپور را از یک شهر بندری کوچک به کانون مهم اقتصادی در جهان تبدیل کرد.

شایعاتی درمورد دخالت همسر نخست وزیر سابق سنگاپور در امور دولتی وجود دارد. دو خواهر و برادر جوان یانگ معتقدند وی در حال سوءاستفاده از قدرت است و از جانب وی احساس خطر می‌کنند. آنها در بیانیه خود اظهار داشتند: نگران هستیم برادر بزرگمان از نهادهای قانونی علیه ما و همسر «یانگ» استفاده کند. ما بسیار نگران آینده کشور هستیم.

«یانگ» قصد دارد برای رهایی از توطئه برادر بزرگ‌تر، کشور را ترک کند. وی در این باره گفت: برای من بسیار سخت است که از سنگاپور چشم بپوشم. این کشوری است که پدرم عاشق آن بود و موجب پیشرفت و ترقی آن شد. سنگاپور خانه من برای تمام عمر بود، من هیچ تمایلی برای ترک آن ندارم؛ اما «هیسن لونگ» تنها دلیل من برای این کار است.

این خواهر و برادر سپس مدارکی علیه برادر نخست وزیرشان منتشر کردند که نشان می‌داد از زمان قدرت گرفتن او چه تغییراتی در کشور بوجود آورده است. آنها علیه برادرشان گفتند: همه می‌دانند پدرمان هر اقدامی را فقط در راستای منافع سنگاپور انجام می‌داد؛ اما برادرمان اینطور نیست. متاسفانه او در راستای منافع خود قدم برمی‌دارد. اگر محبوبیتی دارد، آن را مدیون پدرمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار