شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کاهش سر فاصله حرکت قطار در خط 7 مترو به 15 دقیقه

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مجموع 6 قطار در خط 7 مترو فعالیت خواهند کرد و سرفاصله قطارها نیز به 15 دقیقه کاهش پیدا می کند.

کاهش سر فاصله حرکت قطار در خط 7 مترو به 15 دقیقهاقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برخی اظهاراتی که مبنی بر نقص فنی خط 7 مترو تهران مطرح می شود، اظهار داشت: خط 7 مترو مشکل خاصی ندارد اما به طور معمول و برای بررسی روند کار اوایل هفته آینده از این خط بازدید خواهیم داشت.

وی افزود: روز گذشته با مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و مسئول خط 7 مترو در خصوص پیشرفت مترو و همچنین اتفاقی که در مترو طرشت رخ داده بود، جلسه ای داشتیم و آنها گزارشی از روند کار خط 7 و دیگر خطوط مترو به ما ارایه دادند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر اساس گزارش اریه شده مشکل خاصی در خصوص خط 7 مترو وجود ندارد.

شاکری با اشاره به مطالب مطرح شده در خصوص اینکه خط 7 مترو هواکش ندارد، تصریح کرد: محل هواکش‌ها تعبیه و ساخته شده است اما به دلیل اینکه در پروژه ها راه اندازی موقت و دایم داریم اقدامات کامل پروژه ها با فاصله زمانی همراه خواهد بود.

وی گفت: پروژه ها تحویل موقت و دایم دارند، چراکه کارفرما تنها در حین تحویل موقت می تواند نواقص احتمالی را مشاهده و برطرف کند، بدون شک این امر در همه پروژه ها مرسوم است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا پایان تیرماه 4 واگن به خط 7 مترو اضافه می شود، گفت: در مجموع 6 قطار در این خط فعالیت خواهند کرد و سرفاصله قطارها نیز به 15 دقیقه کاهش پیدا می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
malikhan
۰۹:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
اموزش ساختن موبایل
آخرین اخبار