مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

شرکت ۳۷۰ هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت در سال گذشته

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: سال گذشته ۳۷۰ هزارنفر در برنامه‌های اوقات فراغت در سطح استان لرستان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عزیزپور ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان برتر در حوزه اوقات فراغت سال گذشته، گفت: سال گذشته ۳۷۰ هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کردند.

وی با اشاره به لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت گفت: امسال نیز ۲۰۰ مرکز دولتی و بیش از ۴۰۰ مرکز خصوصی در سطح استان فعالیت دارند و برای اوقات فراغت جوانان خدمات خوبی ارائه می‌دهند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی با توجه به اهمیت اوقات فراغت، بخشی از ظرفیت‌های خود را در این رابطه به کار می‌برند که باید از آن‌ها قدر دانی کرد.
 عزیز‌پور افزود: اداره کل ورزش و جوانان نیز تمام ظرفیت خود را در این زمینه به کار برده است و این در حالی است که رسالت این اداره اجرای برنامه‌های مربوط به این زمینه است.

وی به برنامه‌های سال ۹۶ برای اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش‌های کوهنوردی و همایش‌های خانوادگی، بازی‌های محله‌ای و بومی، همایش‌های دوچرخه‌سواری و... را در برنامه داریم که امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته‌اند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: در حوزه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان نیز برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های هنری، اعتقادی، ورزشی و آموزشی در حوزه اوقات فراغت توسط ۲۲ دستگاه در سطح استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۷:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
ممنون از زحمات و برنامه هاتون