پورقاز به سپاهان نمی رود/ مدافع تیم ملی در 2 راهی سایپا - ذوب آهن

مدافع تیم ملی فوتبال ایران به احتمال فراوان با به هم زدن توافقاتش با سپاهان فصل آینده در یکی از تیم های سایپا یا ذوب آهن به میدان می رود.

پورقاز به سپاهان نمی رود/ مدافع تیم ملی در راه بازگشت به سایپا یا انتقال به ذوب آهنبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عزت الله پورقاز مدافع تیم ملی فوتبال ایران که در روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات با مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان برای حضور در این تیم به توافق رسیده بود به احتمال فراوان قرارداد رسمی با سپاهانی ها امضا نمی کند.
 
گویا باشگاه سپاهان قصد دارد مبلغ توافق شده با پورقاز را کاهش دهد و به همین دلیل مدافع فصل گذشته سایپا هم تصمیم گرفته زیر توافق خود با زردپوشان دیار نصف جهان بزند و به نوعی اقدام سپاهانی ها را جبران کند.
 
با این وجود احتمال بازگشت وی به تیم سایپا قوت می گیرد چراکه علی دایی در صحبت با مسئولان این باشگاه درخواست کرده بود شرایط تمدید قرارداد مدافع تیم مل را فراهم کنند.
 
از طرفی شنیده می شود مسئولان باشگاه ذوب آهن هم قصد دارند با استفاده از این فرصت، پورقاز را از چنگ همشهری خود خارج کرده و با این بازیکن قرارداد ببندند.
 
به هر حال باید دید آیا مسئولان باشگاه سپاهان از موضع خود نسبت به مبلغ قرارداد پورقاز کوتاه می آیند یا اینکه وی در لیگ هفدهم در تیمی جز سپاهان به میدان می رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.