شیراز؛

فراهم کردن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پاسارگاد

زیرساخت ‌ها برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی پاسارگاد فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهران خاکساری معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شركت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به موقعیت ویژه جذب سرمایه‌گذاران در شهرک های صنعتی پاسارگاد گفت: این شهرک صنعتی با وجود مزایای بی نظیر و نزدیک بودن به راه‌آهن شیراز - اصفهان و بزرگراه شیراز - اصفهان موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کرده است.

خاکساری افزود: این شهرک صنعتی با مساحت 50 هکتار ظرفیت استقرار 55 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 850 نفر را دارد.

وی ادامه داد: طرح‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرک باهدف استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی اجرایی شده و این شهرک صنعتی آماده واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران را دارد.

خاکساری بیان کرد: در حال حاضر 16 قرارداد با سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی امضاء شده که از این تعداد 2 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 50 نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ساخت‌و ساز5 واحد صنعتی نیز با پیشرفت 60 درصدی در حال انجام است.
 
وی اظهار کرد: طرح‌هایی از جمله زیرسازی، جدول‌گذاری، ساختمان نگهبانی، احداث مخزن یک‌هزار مترمکعبی، شبکه داخلی آب و برق و نیز خط انتقال آب به طول شش کیلومتر انجام‌شده و طرح خط اختصاصی برق از پست قادرآباد نیز با صرف 20 میلیارد ریال با پیشرفت بیش از 80 درصدی در حال اجراست.
 
خاکساری همچنین با اشاره به اجرای طرح گازرسانی به ورودی این شهرک صنعتی گفت: اعمال معافیت‌های مالیاتی، پرداخت 15 درصد نقد و 85 درصد باقیمانده در اقساط 36 ماهه با تخفیف 10 درصدی برای نخبگان و شرکت‌های تعاونی و ایثارگران و ارائه تخفیف 10 درصد برای متقاضیان بهره‌برداری در مدت یک سال از مشوق‌هایی است که برای سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی در نظر گرفته‌شده است.
 
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه به‌منظور تشویق سرمایه‌گذاران امسال، قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در این شهرک صنعتی افزایشی نداشته است، تصریح کرد: تعداد محدودی قطعات کارگاهی به متراژ 500 متر نیز آماده واگذاری به متقاضیان است که با توجه به محدودیت در واگذاری اراضی خدماتی اولویت با افرادی است که زودتر درخواست خود را ارائه دهند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار