کرمانشاه؛

"آموزش" در برنامه‌های پیشگیرانه مقابله با مواد مخدر حرف اول را می‌زند

فرماندار کرمانشاه گفت: آموزش، در برنامه‌های پیشگیرانه مقابله با مواد مخدر حرف اول را می‌زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر امروز (24 خرداد) در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: رویکرد اصلی شهرستان کرمانشاه در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اجتماعی کردن این مبارزه است.

رنجبر تاکید کرد: باید اقشار مختلف مردم را نسبت به موضوع مواد مخدر حساس کرد.

فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: باید مدارس، دانشگاه‌ها، روستاها، جامعه زنان، جوانان و مناطق حاشیه‌ای در اولویت برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر باشند.

رنجبر تصریح کرد: با توجه به اینکه پیشگیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر بر درمان ارجحیت دارد و آموزش در برنامه‌های پیشگیرانه حرف اول را می‌زند، باید کلاس‌های آموزشی و آگاه سازی برای اقشار مختلف تشکیل شود.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد: در تلاشیم تا دوره‌های تاب آوری را جهت توانمندسازی نوجوانان و جوانان در حوزه شهرستان کرمانشاه برگزار کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به تخصیص اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی در اواخر سال گذشته برای توسعه سمن‌سراها در مباحث اجتماعی و فرهنگی شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: قرار شده با این اعتبار در سه محله شهر کرمانشاه ساختمان‌هایی برای فعالیت
NGO ها تهیه شود تا در زمینه ارتقای سطح فرهنگی مبارزه با مواد مخدر و مفاسد اجتماعی کار شود.

رنجبر افزود: همچنین ۲۰۰ میلیون تومان دیگر نیز در حوزه توسعه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در حوزه شهرستان کرمانشاه تخصیص و توزیع شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.