کرمان؛

بازداشت عوامل قتل دیروز در عنبراباد

عوامل قتل یک فرد میانسال در عنبراباد استان کرمان شناسایی و بازداشت شدند.

بازداشت عوامل قتل دیروز در عنبرابادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یوسف سبحانی دادستان شهرستان عنبرآباد گفت این حادثه تلخ در نخستین ساعات بامداد دیروز روی داد و فردی میانسال در منزل خود به قتل رسید . 

وی افزود  بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب عنبرآباد پس از حضور در محل حادثه و بررسی صحنه جرم  دستور رسیدگی فوری به حادثه را صادر کرد و ماموران پس از چند ساعت تحقیق محلی و بازجویی از چند مظنون ، موفق شدند متهم به قتل را شناسایی کنند که وی ضمن اعتراف به ارتکاب جرم ، گفت در ساعات اولیه صبح دیروز با ورود به منزل مقتول که از خویشاوندان وی بوده است با وارد کردن ضربات متعدد تبر به ناحیه سر وگردن ، وی را به قتل رسانده است . 

وی همچنین محل اختفای آلت قتاله را در چاه داخل منزل مقتول نشان داد که این وسیله کشف و ضبط شد. 

 سبحانی علت و انگیزه اصلی این حادثه تلخ را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و گفت : در حال حاضر علاوه بر متهم اصلی فرد دیگری نیز به اتهام معاونت در قتل در بازداشت است . 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن تقدیر از سرعت  عمل بازپرس پرونده و پلیس آگاهی این شهرستان درشناسایی و دستگیری عوامل این حادثه، گفت دستگاه قضائی به همراه دستگاه های انتظامی وامنیتی با هرگونه ارتکاب جرم به شدت برخورد خواهند کرد .


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار