بجنورد؛

کشف ۵۳ میلیون و دویست هزار ریال پول تقلبی در بجنورد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۳ میلیون و دویست هزار پول تقلبی و دستگیری یک نفر در بجنورد خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت : مأموران پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی در سطح شهر و مناطق آلوده و جرم‌خیز به فردی با ظاهر نامناسب مشکوک که پس از هماهنگی با مقام قضایی ، اقدام به بازرسی نمودند .

وی افزود : ماموران در بازرسی بدنی بعمل آمده تعداد 57 فقره اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی و 6 فقره چک پول 500 هزار ریالی کشف نمودند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود : ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 220 اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی و 45 فقره چک‌ پول 500 هزار ریالی دیگر نیز کشف کردند .

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد خاطرنشان کرد : متهم به همراه پرونده متشکله و ۵۳ میلیون و دویست هزار ریال پول تقلبی مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد .

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان تاکید کرد :شهروندان هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در هنگام دریافت اسکناس و چک پول ها به نکات ایمنی تعبیه شده در آن دقت کنند و در صورت مشاهده اینگونه موارد موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.