شیراز؛

از ادغام دو باشگاه برق شیراز و برق جدید استقبال می کنیم

مدیرعامل برق جدید فارس گفت: با آغوش باز ادغام دو باشگاه برق شیراز و برق جدید را می پذیریم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی تابع بردبار مدیرعامل باشگاه آینده سازان برق جدید فارس گفت: از ادغام دو باشگاه برق شیراز و آینده سازان برق جدید فارس استقبال می کنیم و با آغوش باز این اتفاق را می پذیریم .

 
وی ادامه داد: هدف ما خوشحالی مردم و هواداران فارس است و هر اتفاقی اگر پایدار باشد، تأثیرگذار است و به همین خاطر باید با صبر و حوصله با این موضوع برخورد کنیم .
 
وی با اشاره به دیدار با استاندار فارس نیز گفت: جلسه بسیار مثبتی را پشت سر گذاشتیم و اعتقاد دارم استاندار فارس، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای شورای شهر همه و همه دست به دست هم داده اند تا فوتبال فارس در سال جاری فصل پرباری را پشت سر بگذارد .
 
مدیرعامل نارنجی پوشان شیرازی با بیان اینکه تمرینات این تیم از یکم تیرماه آغاز خواهد شد از تست گیری در دو سه روز ابتدایی تمرینات خبر داد.
 
وی اظهار کرد: یک لیست برای خرید بازیکن از سوی باشگاه و سرمربی تیم آماده شده و به دنبال یارگیری با تفکرات داوود مهابادی هستیم تا سال خوبی را پشت سر بگذاریم .
 
بردبار با اشاره به حضور بازیکنان جوان و با تجربه در لیست خرید برق جدید تصریح کرد: برای موفقیت تیم به دنبال بستن 80 درصد تیم از بازیکنان بومی هستیم تا بتوانیم از حمایت تماشاگرانمان نیز بیشتر بهره مند شویم .
 
وی یادآور شد: حضور سعید خردمند در فصل جاری با تیم برق جدید قطعی است و تا به حال هیچ یک از بازیکنان از باشگاه تسویه حساب نخواسته و جدا نشده اند، اما با اعلام مهابادی و طبق نظر وی بازیکنان مازاد اعلام می شوند .
 
گفتنی است، تیم آینده سازان برق جدید فارس با صعود از لیگ دسته دوم فوتبال كشور در فصل پیش رو در کنار فجر شهید سپاسی یکی از دو نماینده فارس در لیگ دسته یك فوتبال كشور خواهد بود .

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار