تصادفات شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

از راننده ای که زیر وسیله نقلیه اش جان باخت تا تصادف زنجیره ای در اتوبان امام علی

مهمترین تصادفات شهر تهران را در این بسته خبری بخوانید.

از راننده ای که زیر وسیله نقلیه اش جان باخت تا تصادف زنجیره ای در اتوبان امام علیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته ای که گذشت تصادفات زیادی منجر به جرح و فوت شهروندان تهرانی شد که در ادامه به جزئیات مهمترین حوادث می پردازیم.

*مرگ دلخراش جوان ۳۰ ساله در کارگاه سنگ‌بری

یک دستگاه کامیون کمپرسی که در حالت پارک بود، در ساعت ۰۶: ۰۳ دقیقه بامداد روز چهارشنبه در حکیمیه تهران به طور ناگهانی به حرکت درآمده، وارد کارگاه سنگ بری می شود و راننده خودرو که فردی 30 ساله بود را زیر می گیرد.

متأسفانه در پی وقوع این حادثه راننده در دم جان باخت.

*تصادف زنجیره ای 3 وسیله نقلیه در اتوبان امام علی(ع)

در ساعت 04:54 صبح روز چهارشنبه در اتوبان امام علی(ع) در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان یک دستگاه سواری ۴۰۵ با یک دستگاه موتور سیکلت که در مسیر متوقف بود برخورد کرد و در ادامه یک دستگاه وانت نیسان نیز با این دو وسیله نقلیه تصادف کرد که در پی وقوع این حادثه راکب و ترک‌نشین موتورسوار به همراه راننده سواری پژو مجروح شدند.

کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت تصادف را توقف در اتوبان از سوی راکب موتورسوار به میزان ۵۰ درصد و عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پژو به میزان ۵۰ درصد اعلام کردند.

*برخورد 4 خودرو در نیایش/ساندرو و 206 واژگون شدند

در ساعت 21:58 سه شنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش،بعد از اشرفی اصفهانی یک دستگاه ساندرو، یک دستگاه پراید، یک دستگاه 206 و یک دستگاه 207 به شدت باهم برخورد کردند، که بر اثر آن 2 خودروی 206 و ساندرو واژگون شدند.

متأسفانه در پی وقوع  این حادثه 2 راننده خودرو های واژگون شده دچار مصدومیت شده بودند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار