فعالیت‌های فوق برنامه مدارس دولتی قانونی است

معاون شورای عالی آموزش و پرورش گفت: فعالیت کلاس‌های تابستانی و فوق برنامه در مدارس دولتی قانونی است، اما شیوه نامه‌ای برای آن نداریم.

فعالیت‌های فوق برنامه مدارس دولتی قانونی است
احمد عابدینی معاون شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد قانونی بودن فعالیت کلاس‌های تابستانی در مدارس دولتی عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های تابستانی برای دانش آموزان طی تعطیلات تابستانی در مدارس دولتی قانونی بوده و صدور مجوز برای این مساله انجام شده است.
 
وی ادامه داد: این کلاس‌ها در ایام تعطیلات تابستانی و بعد از ظهر‌ها در طول سال تحصیلی برگزار شده که در قبال فعالیت‌های ارائه شده برای در این کلاس‌ها شهریه‌ای نیز دریافت می‌شود.
 
عابدینی گفت: برای مدارس دولتی فقط مجوز برگزاری کلاس‌ها وجود دارد و شیوه نامه‌ای برای چگونگی فعالیت یا شهریه آن نداریم، ولی متناسب با شورای مدرسه زمان و چگونگی برگزاری کلاس‌ها تعیین می‌شود.
 
معاون شورای عالی آموزش و پرورش یادآور شد: به دلیل آنکه کلاس‌های فوق برنامه در مدارس دولتی اختیاری است و متناسب با اقتضائات منطقه و دانش آموزان درنظر گرفته می‌شود بنابراین روی این مساله تاکید نداریم.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.