ایلام؛

برنامه ماه عسل و آزادی 2 زندانی ایلامی

مدیرکل زندانهای ایلام نیز ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه و عوامل برنامه تلویزیونی ماه عسل گفت: با اهداء مبلغ جمع آوری شده ۲ نفر از زندانیان استان ایلام نیز آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،برنامه تلویزیونی ماه عسل در اقدامی پسندیده مبلغ ۲۵ میلیارد ریال کمک های مردمی را برای آزادی زندانیان به سازمان زندانهای کشور اهدا کرد.

برنامه تلویزیونی  ماه عسل با اعلام سامانه #۴۰*۷۳۳* به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان، توانست مبلغ ۲۵ میلیارد ریال را به سازمان زندانهای کشور اهدا کند.

دکتر جهانگیر رئیس سازمان زندانهای کشور گفت: با هدیه جمع آوری شده ظرف دو روز آینده زندانیان ایلامی آزاد خواهند شد.

وی گفت: از بین این افراد تعداد ۲۶۰نفر زندانی با جریمه نقدی زیر یک میلیون تومان در زندان ها داریم که همه آنها آزاد خواهند شد.

رئیس سازمان زندان ها اظهار داشت: اولویت بندی آزادی زندانیان بر اساس پرونده شخصیتی آنان خواهد بود و علاوه بر ۲۶۰نفر ذکرشده اولویت بعدی مربوط به زندانیانی است که خانواده های آنان دارای شرایط خاص هستند.

دکتر جهانگیر افزود: برنامه ماه عسل و صدا وسیما با این اقدام خداپسندانه بار دیگر فرهنگ نوع دوستی را که از آموزه های اصیل اسلامی مردم ایران است را به نمایش گذاشتند.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران ماه عسل گفت: امیدوارم این اقدامات در کنار فرهنگ سازی ادامه یابد.

اکبر محبی مدیرکل زندانهای ایلام نیز ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه و عوامل آن اذعان داشت: با اهداء مبلغ جمع آوری شده ۲ نفر از زندانیان استان ایلام نیز آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

محبی ضمن اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، بزرگمنشی و خیرخواهی ملت شریف ایران و نوع دوستانی را که در این امر نیک شرکت نموده اند قابل تحسین دانست و افزود: تلاش کارکنان زندانهای استان در راستای حل مشکلات زندانیان و خانواده های آنان به منظور بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه است.
 
انتهای پیام/ع  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.