فاطیما بهارمست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کار دانشجویی یعنی بودجه کم و مسئولیت زیاد

مسئولیت بر عهده دانشجویانی است که بودجه خاصی هم ندارند و باید کاری تولید کنند که مخاطب ببیند.

کار دانشجویی در کشور ما، یعنی بودجه کم و مسئولیت زیادفاطیما بهارمست در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ملاک انتخاب نقش خود برای نمایش «تلورانس، یک اپرای صابونی» گفت: نویسنده و کارگردان، هم دانشگاهی و دوست من است که متن را برای من فرستاد و من به علت ویژگی هایی که متن داشت، آن را خواندم و کار کردم. چرا که یک نقش متفاوت و جذاب برای نقش یک زن بود و من می خواستم در این چالش قرار بگیرم.
 
وی پیرامون فعالیت در تئاتر دانشجویی اظهار داشت: مسئله ای که مشخص و روشن است و در کشور ما وجود دارد، این است که کارهایی که تجربه گراتر است و اتفاقات جدید تری را رقم می زند، کارهای دانشجویی است.آدم هایی که این درس را می خوانند، با یک ایده جدید می آیند و بسیار متفاوت هستند. این اثر تلفیقی از مدیا و تئاتر است.
 
بهارمست همچنین افزود: کار دانشجویی در کشور ما یعنی بودجه کم. مسئولیت بر عهده دانشجویانی است که بودجه خاصی هم ندارند و باید کاری تولید کنند که مخاطب ببیند.
 
بازیگر نمایش «تلورانس، یک اپرای صابونی» در خصوص گروه سنی برای تماشای نمایش تصریح کرد: وقتی یک اثر دانشجویی بر صحنه می رود، مخاطبان اصلی آن هم دانشجویان هستند. افراد روشنفکری که بیشتر نمایش می بینند و با سبک های مختلف آشنا هستند، با کار ما ارتباط برقرار می کنند.کار تقریبا کمدی است، شاید کمدی به نظر نیاید ولی فضای نمایش به شکل کمدی اجرا می شود.
 
فاطیما بهارمست در پایان در خصوص رضایت از سالن اجرای نمایش گفت: سالن مولوی، مختص اجراهای دانشجویی است. بسیاری از چهره های معروف در این سالن اجرا رفته‌اند. سالن از لحاظ امکانات بسیار خوب است ولی تنها چیزی که وجود دارد، دغدغه تماشاگر است که در همه جا وجود دارد.
 
 

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار