موافقت نصیرزاده با انتقال شجاعيان به استقلال

مدير عامل باشگاه گسترش فولاد با جدایی شجاعيان از این تیم و پیوستنش به استقلال موافقت كرد.

موافقت مدير عامل گسترش فولاد براى پيوستن شجاعيان به استقلالهوشنگ نصيرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرين وضعيت داريوش شجاعيان براى حضور در استقلال گفت: استقلالى ها مى توانند فردا براى مذاكره نهايى به تبريز بيايند و با توجه به صحبت هاى صورت گرفته تا حدودى با يك رقم مشخص كه به رقم پيشنهادى ما نزديک است توافقاتى را انجام داده ايم. 

مدير عامل باشگاه گسترش فولاد همچنين درباره يكى از بازيكنان تيم گفت: با توجه به تماسى كه از سوى یکی از عوامل مربیان تیم‌های لیگ برتری با یکی از بازیکنان مطرح گسترش‌فولاد حاصل شده در نهايت از بازيكن تيم ما خواسته بودند كه با ايجاد درگيرى كارى كند كه بوناچيچ او را اخراج كند و در همين راستا بتواند رضايت نامه اش را دريافت كند. بازيكن تيم ما نيز در يكى از تمرين ها با لحن بدى با سرمربى صحبت مى كند كه ما با توجه به اين موضوع او را به باشگاه احضار كرديم و در اين نشست این بازیکن اعتراف کرد و اعلام کرد که به من گفته‌اند با توجه به اخلاقیات لوکا، با او در تمرینات جر و بحث کن و این موضوع منجر به اخراج تو شده و به راحتی می‌توانی قراردادت را فسخ و به تیم ما بیایی.

نصير زاده افزود : در هر صورت پس از صحبت هاى صورت گرفته قرار شد بازيكن با عذر خواهى به تمرينات بازگردد. خوشبختانه اين مسئله به خوبى مديريت شد و اجازه نداديم حاشيه اى گربانگير تيم شود.

نصيرزاده درباره وضعيت بدهى سعيد آقايى به باشگاه گسترش فولاد اظهار داشت :سعيد آقايى پيش از عقد قرارداد با باشگاه سپاهان باما صحبت كرده بود و ما مشكلات را به نوعى حل كرده بوديم و با باشگاه سپاهان مشكلى نداريم و اين بدهى شخصى مربوط به خود آقايى است و اين بازيكن بايد مبلغ يک ميليارد و ٥٠٠ ميليون تومان را به باشگاه گسترش پرداخت كند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار