سقف‌هایی که منصوریان روی سر برانکو خراب کرد

علیرضا منصوریان با جذب داریوش شجاعیان نشان داد جذب بازیکنان مدنظر برانکو در اولویت نقل و انتقالات استقلال قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته بازار نقل و انتقالات به دلیل کشمکش تیم های استقلال و پرسپولیس در جذب سروش رفیعی و حسین کنعانی زادگان داغ شد و این شائبه به وجود آمد که علی منصوریان برای جذب بازیکن از روی دست برانکو کپی‌برداری می‌کند.
 
این در حالی بود که در اکثر موارد هر 2 تیم در مورد انتخاب بازیکنان موردنظر با هم اتفاق‌نظر داشتند و شاید این موضوع در دنیا کمتر برای همشهری‌ها پیش بیاید.
 
هر مربی تفکر خاص خود را دارد و چگونه می‌شود بازیکنان مدنظر 2 سرمربی به‌طور اتفاقی یکی باشد؟
 
فصل جاری نیز استقلال با علی منصوریان به دنبال مهره‌های موردنظر برانکو نقل وانتقالات را آغاز کرد.
 
اگرچه هواداران پرسپولیس معتقدند این‌ یک حربه از سوی منصوریان برای تضعیف تیم برانکو است اما به نظر می‌رسد علی منصوریان کمی موشکافانه‌تر این موضوع را بررسی می‌کند. 

تجربه نشان داده است که شناخت برانکو از مهره‌ها برگ برنده این مربی کروات است و علی منصوریان حداقل به این موضوع ایمان دارد.
 
در فصل جدید منصوریان به‌جز یکی، 2 مورد که می‌دانست تیرش به هدف نمی‌خورد سراغ بازیکنان مدنظر برانکو رفت و مهدی قائدی و داریوش شجاعیان از نمونه‌های بارز این انتخاب‌ها بود که البته در مورد شایان مصلح نیز این موضوع صدق می‌کرد اما تیراستقلال به هدف نخورد. 

سال گذشته نیز در برخی موارد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سقف‌های قرارداد را فروریختند تا به‌ نوعی موفقیت فصل را تضمین کنند.
 
برانکو و منصوریان رقابت کردند و اما همیشه در رقابت یکی پیروز و دیگری بازنده است. سال قبل برانکو مرد پیروز بود و این بار علی منصور نمی‌خواهد شکست بخورد. بحث مهم این روزهای فوتبال لیگ برتر موضوع هزینه‌های بالای استقلال در نقل وانتقالات است و شاید گران‌ترین نقل و انتقالات فوتبال در سال جاری به نام استقلال ثبت شود و باید منتظراعتراض هواداران پرسپولیس در مقابل وزارت ورزش جوانان باشیم.
 
مهره موردنظر برانکو با پول بیشتر استقلالی شد تا همین موضوع مورد مناقشه هواداران 2 تیم قرار گیرد. هنوز یادمان نرفته که استقلالی‌ها به همین دلیل در مقابل وزارت ورزش و جوانان اعتراض کردند و این بازی شاید دوباره تکرار شود و این بار هواداران رقیب به نقل و انتقالات استقلال معرض باشند.
 
سروش رفیعی از پرسپولیس جدا شد و داریوش شجاعیان به استقلال پیوست. کاوه رضایی از استقلال جدا شد و گادوین منشا به پرسپولیس پیوست. همین 2 مورد می‌تواند سرنوشت فصل را برای هر 2 سرمربی تغییر دهد و طبق روال گذشته سال‌های قرمز جای خود را به فصل‌های آبی بدهد و ما یادمان مانده که این چرخه جابجایی ادامه دارد و حیات فوتبال ما به این جابجایی‌ها بستگی دارد.
 
طراحی شرایط به‌گونه‌ای است که تیم‌های پرطرفدار پایتخت صدر فوتبال تهران را به‌تناوب در اختیار بگیرند و افت خیزهایشان یکسان باشد.این طراحی اگر مستقیم یا غیرمستقیم باشد بازهم به فوتبال ایران کمک می‌کند و این بار نوبت استقلال است.در این آشفته‌بازار آن‌هایی سود می‌برند که از فرصت‌ها استفاده کنند.
 
کافی است سرمربی یکی از 2 تیم نام یک بازیکن را به زبان بیاورد تا دیگری با تمام توان به دنبال جذب همان بازیکن باشد آن‌هم بی‌منطق و با پول‌های نجومی، صفرهای مقابل رقم قرارداد این بازیکنان درواقع از پول دولت است و اینجاست که گاهی در نوشتن برخی رقم‌های قرارداد دست‌ودلمان می‌لرزد.
 
تیم‌هایی با این ادعا در فوتبال حرفه‌ای و به قول خودشان هواداران میلیاردی هنوز به درآمد مناسبی در صنعت بازیکن سازی نرسیده‌اند و به‌عنوان یک مصرف‌کننده پول‌ها را قورت می‌دهند فقط برای اینکه سکوها را برای خود حفظ کنند.
 
مدیران عامل 2 تیم هرازگاهی در مورد حق پخش تلویزیونی حرف می‌زنند و معضل بزرگ فوتبال را در این می‌دانند و این در حالی است که هیچ‌گاه نگفتند اگر 4 جوان آینده دار را تحویل اروپا و یا حتی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس داده بودیم امروز هزینه یک سال ما فراهم‌شده بود. 

هرگز نگفتند که اگر سقف قرارداد را رعایت می‌کردیم امروز مجبور نبودیم این‌همه تاوان و غرامت بدهیم.
 
بدهی‌های مالیاتی 2 تیم سر به فلک می‌کشد و هنوز هم‌دست از رقم‌های نجومی برای جذب ستاره‌ها برنمی‌دارند. بازیکنان جوان و نوجوان در تیم های بزرگ تنها عاملی هستند که قیمت‌ها را تعدیل می‌کنند و این نقطه‌ضعفی است که کماکان در فوتبال ما وجود دارد.
 
هنوز نقل و انتقالات به پایان نرسیده است و اگر از نام‌ها بگذریم هستند جوانانی که می‌توانند همپای نام‌های بزرگ در میدان رقابت کنند و تعدادصفرهای قراردادشان را حتی کلاس اولی‌ها هم می‌توانند بشمارند فقط یک‌چشم تیزبین می‌خواهد و دل بزرگ...

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
علی
۰۲:۵۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
کیسه کشا یه جوری شجاعیان شجاعیان میکنن یادشون رفته رکورد .. شدن تواین فصلو زدن منشا مصلح نعمتی تبریزی زهیوی جهانبخش نمونه هاش هستند دربی دربی نکنید که توهمون نودوپنج چارتاییتون کردیم .راستی ازکی رحمتی رابسون خسرو کاوه رضایی قربانی برزای انصاری کم سنو سال شدن که میگید دربیو باجوانانمون بردیم اینم را جعل میکنید خخخخ .ضمنا شجاعیان بادوگلو دوتاپاس گل امارش برابره با ماهینی دفاع راست ما خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
بحث نکنید پرسپولیسم تیم دوم استقلاله انصاری بیرانوند مصلح علیپور همه استقلالین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
نظرت واقعا حیرت انگیز بود چند ماهه داری روش فکر میکنی :))))))))))))))))))))))))
-
ادمین لنگی
۱۰:۳۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
من خداییش موندم سایت به این خوبی چرا همچین ادمینای لنگی داره.لنگی باز بعد 9 سال ی حرکتی با کمک داورا و سازمان لیگ و عابدینی کردین باز شاخ شدین.....منصوریان کارش درسته این مربی لنگه ک چشم به تیم ما داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
می رن آسیا از الغرافه 5 تا می خورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کاش برن 5 تا بخورن نه اینکه برن منفجر بشن 6 تا بخورن :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
5 و 6 برادر همن اخوی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
اره منتها 6 برادر بزرگس :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
حالا تو زیاد حرص نخور راه 5و 6 زیاد از هم دور نیست:)))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان موفق نمیشه
استقلال برای امثال منصوریان خیلی بزرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
داداش شجاعیان و گسترش واسه استقلال هرچقدر پول خواستند بردند بالا تا استقلال نخره سر انجام تو بالاترین رقم لیگ ایستادن مبارکشون باشه این پول اندازه ی 3 4 بازیکن درجه یک پرسپولیسه خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اخرشم میرن تو اسیا 6 تا میخورن :)))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۱۸:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
باز این کیسه کشان دلاک راجع به این لنگی ها نظر دادن. آخه من یادمه در طول تاریخ فوتبال هر بازیکنی پرسپولیس دست گذاشته استقلال شکارش کرد آخه استقلال مفهوم بازی و بازیکن میدونه ظاهرا پرسپولیسی ها براشون یارگیری میکنن خخخخخخ کیسه حموم با برند دو ستاره
Germany
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بابا این همه خراب میکنند .... منصوریان بیچاره هم یکیش....سخت نگیر بابا
Iran (Islamic Republic of)
Jamsjid, ☆☆
۱۷:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
توهم این لنگیا که تمومی نداره باخت نیست که گلوتون رو بگیره اینقدر باختین دیگه واستون عادی شده واسه همینه که با باخت ما خوشحالید, نه که ما شما رو بردیم هنوز بوی دودتون میاد الغرافه و الهلال وقشفایی و.....غیره بهانس اصلش دربی بود ما از هر کی ببازیم شما رو میبریم.
دیگه بازیکنی نمونده که برای دلش بازی کنه یا به رنگ لباسی تعصب داشته باشه نمونش تو لیگ فت و فراونه این کری کدوم بازیکن به کدوم تیم میره فقط جیب یک سری دلال رو پر میکنه و پول بیت المال که به هدر میره بجای اینکه این باشگاهها از تیم پایه خودشون استفاده کنند میرن بازیکنی میگیرن که معلوم نیست بدرد تیم میخوره یا نه به سیستم مربی جوابگو هست یا خیر, اگر بدرد بخوره که فبه المراد وگرنه هزینه میلیاردی برای یک تیم و دق دادن هوادار از بد بازی کردن بازیکن .
فصل پیش واقعا استقلال با محروم شدن از نقل وانتقال زمستانی به توفیقی دست پیدا کرد که کسی فکر نمیکرد با وجود بازیکنهای که اول فصل با قیمت زیاد گرفته بود و نیم فصل بد نتیجه گرفته بودند در نیم فصل دوم با وجود جوانان با قیمت اندک اینجور بتواند نتیجه بگیرد و از رده چهاردهم نیم فصل به رده دوم در پایان کار دست پیدا کند. همه بازیکن ها تو این دوره وزمانه به فکر پول بیشتر هستند هر باشگاهی بیشتر پول بدهد به سمت همونجا میرن ومیگن طرفدار اون تیم بوده, چه در استقلال و چه در پرسپولیس فقط حیف پول بیت المال که بجای اینکه صرف کارآفرینی برای ما جوانها شود دارد خرج اعصاب خورد کردن ما و جبهه گرفتن علیه همدیگر و دشمنی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه وقت مارو حروم نکن جواباتم اپدیت کن نظرم نزار چون در حد ما نیستی :)))))))))))))))))))))) کیسه ها فریاد نمیزنند (اما میتونن با نفت تهران کل کنن و همچنان زار بزنن6)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لنگی اونی که در حد ما نیست شمایی ، اونیم که فریاد نمیزد لنگ بود چون که اصلا صداش در نمیومد .... حالا با توهماتتون خوش باشین تا بعد:)))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه کوچلو حرص نخور بابا فقط 6 تا خوردید چیزی نشده که تو نقل انتقالاتم که کلا رد دادید فقط مهد کودک زدید نظراتت رو زحمت کشیدم خوندم متاسفانه الان وقتشه بگم متاسفم دیگه کاری از دست ما ساخته نیست فقط باید دعا کنید :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
متاسفانه کار شما از دعا هم گذشته فقط باید منتظر بود و آخرشو دید لنگی:))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
مطمئنن اخرش 6 تا خوردن از العین نیست :)))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
راست میگی خیلی بیشتر از این حرفاست:))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
حرص نخور گوگولی مگولی اوخی بشی :))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
خوبه بعد از ده سال امدین بالای جدول...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
خوبه بعد 44 سال دوباره 6 تایی شدید :))))))) در ضمن ما تو این 9 سال اکثرا جز 3 تیم بالا بودیم :)))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
پرسپولیس سال قبل هم نایب قهرمان بود کیسه جون که به دلیل تفاضل گل قهرمان نشدیم توهم نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
متوهم لنگی خوبه جدول و رتبه بندی سال های گذشته هست شما کجا 9 سال اخیر جز 3 تیم بودین!!! بعد از ده سال قهرمان بشی همین میشه ها!! شما به جز 3 سال اخیر همش داشتین پایین جدول غرق میشدین:))))))))))))))))))))))))
این که همیشه بالای جدول باشی کار استقلاله نه لنگ............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه ما فقط باهمین برانکو یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی داریم تو این 9 سال با علی دایی نایب قهرمان شدیم دیگه تو توهم داری مقصر ما نیستیم :))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
لنگی خودت جواب خودتو دادی ، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی با برانکو و یک نایب قرمانی هم با دایی میشه 3 تا که همونی میشه که من گفتم ، توهم مغزت اینقدر زده بالا که تا 3 هم نمیتونی بشمری ، کلاس چندی ، حساب بلد نیستی که تقسیر ما نیست لنگی:))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
3 تا کمه مگه تو 9 سال :)))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
من بودم گفتم ما تو 9 سال اکثرا جز 3 تیم بالا بودم ، از کی تا حالا 3 از 9 میشه اکثرا!!! توهم تا چقدر )))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
3 توی 9 کمه !!! :)))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
مسلما به پای 6 توی 9 نمیرسه ، همون 6 سالی که پایین تر از سرورتون بودین لنگی...
Iran (Islamic Republic of)
keyvan
۱۷:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اولن رامین رضاییان میره اروپا بازی کنه نه بیاد استقلال مگه دیونست. بیاد زیر دستت شیشعلی فوتبالش نابود میشه. دومن شجاعیان هم زیاد بازیکن مالی نیست مبارک استقلالی ها سومن پرسپولیس اگه بتونه بشار رسن عراقی بیست ساله رو بگیره خیلی بهتر از شجاعیان هست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
وحید
۱۶:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
چرا نمیگید این سرمربی لنگیاست که از روی دست داش علی کپی کرده؟مگه لووونگی ها با قرارداد یک میلیاردی یک بازیکن دسته یکی مد نظر استقلال رو لووونگی نکردن؟حالا شما که استقلال قرارداد میلیاردی داره؟لووووونگی ها که نزدیک 20 میلیارد هزینه های پرونده های فیفا دارند حالا استقلال قرارداد میلیاردی داره؟در ضمن این برانکو هست که برای نباختن جلوی داش علی دست به هر کاری میزنه تا باز ضایع نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه بجای اینکه وقت مارو بگیری جوابای بالارا میخوندی :)))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لنگی بجای اینکه این همه پست بزاری کاش از توهم در میومدی ، البته بعید میدونم تا 1496 هم دربیای...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه حرص نخور میدونم 6 تای العین هنوز جاش خوب نشده :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
از همه ببازی ولی به قول اسطوره لنگیا فقط دربی رو ببری کافیه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
اره اخر فصل حیا کن رها کنتون بخاطر برد دربی بود پس :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
هیچ چیز برد دربی رو کم ارزش نمیکنه لنگی:))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
پس طبق حرف تو اون 6 سالی که نبردید و اکثرش با برد ما بود ما قهرمانی زیاد داریم پس :)))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
فال قهوه می گیرید یا کف بینی می کنید؟ رونالدو به کدوم تیم میره فالگیر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دشمنانش رباط صلیبی پاره کنند صلوات
United States of America
رضا
۱۵:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
شجاعیان هفته پنجم رباط صلیبی پاره میکنه سردبیر حداقل تو یکی یادت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
چرا الکی جو میدین شجاعیان یک استقلالبه واگرنمیومداستقلال میرفت قشقایی ولی پرسپولیس نمیرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اخ اخ اخ میدونم ناراحتی از اینکه یدونه خرید کردید اونم پرسپولیسی از اب در امد :)))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
الغرافه یک تیم عرب آسیایی بود از اروپا یا آمریکای جنوبی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
!!! الغرافه الان تو لیگ ماس و دنبال شجاعیانه مگه !!! :))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۱۴:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
آخه این بازیکنای ایرانی ارزش این همه پول دادن ندارن ثانیا همواره در طول تاریخ فوتبال ایران این استقلاله که بازیکنان مدنظر پرسپولبس شکار می کنه ثالثا مهم اینه بازیکن به کدام تیم علاقه داره طالب لو تو پرسپولیس رشد کرده اومد تو استقلال بازی کرد. ولی در مجموع بازیکنای ایرانی ارزش این همه پول ندارن به هرحال استقلال و پرسپولیس بازیکنای با غیرت جذب کردند فوتبال زیبا و پیشرفت و رونق داشت حالا چی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
12345 الغرافه
123456 فتح
12345678 استقلال
در نتیجه
12345 الغرافه 6 فتح 78 استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بابا توهم :)))))))))))))))) کسی جواب نزاره برای این دوستمون این تو شوکه :)))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
آره تو راست میگی 5 تای الغرافه و 6 تای فتح توهمه ، متوهم:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
هر وقت خودتون تونستید از 3 تا بیشتر به ما گل بزنید از الغرافه و اون بازی جعلیه فتح اسکی برید :)))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
با این حرف معلوم شد صغر سن داری بچه جون وگرنه توی افکار متوهمت میموند که همین چند سال پیش 4 تا هم خوردی از سرورت:))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
حالا بازی فتح شد جعلی ها ها توهم تا چقدر ، خوبه همین چند روز پیش درخشان داشت اون بازی ر و تفسیر میکرد ، بگردی پدا میکنی لنگی جون:))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
دیگه واقعا متوجه شدم فقط امدی بگی منم هستم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کیسه درخشان داشت در مورد اون 8 تا عمو حرف میزد نه 6 تای فتح :))))))))))))))))))))) دیگه برو با برف 2 سال بعد بیا :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
لنگی درخشانتون معمولا زیاد حرف میزنه ، بگردی تو اخبار پیدا میکنی تفسیر 6 تا خوردنتونو:))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کیسه دیگه نظر نزار و بجاش برو ببین تیمت کی تاسیس شد چند تا گل زده و کیا توش بازی میکنن :))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
این چیزایی که گفتی که تو همشون استقلال از شما سره لنگی :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دفاع اتوبوسی به پرسپولیس 3 تا گل زد یادتان نرفته که؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
همون دفاع اتوبوسی 2 تا هم خورد اینو عمرا فراموش کنی :)))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
همون دوتایی که گل دومش رسوایی داوری طرفدار لنگ بود:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کجا زدن رسوایی بابا شایع درست کردن مکتب کیسه شده ها امان از عمو فتل :)))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ها ها دیگه هیچی نداشتی بگی پرت پلا گفتی ، اون گل دوم اینقدر تابلو بود که با افکار متوهم یه لنگی هم نمیشه جمش کرد:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کیسه با حرف گفتم اسمون به زمین نمیاد :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
تو توهم شما لنگیا با حرف آسمونم به زمین میاد:))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
حرص نخور گوگولی :)))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
معلومه کی داره حرص میخوره:))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
منظور از این 6 همان فتح تهرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
نه منظور 6 العینه اخ 6 تایی که ما زدیم بهتون یکم قدیمی شده :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
8+5
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
6-6 :))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
R.n
۱۴:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
من خواهش میکنم کیسه کش ها یه مدت خلاص کن بذارن موتورشون خنک بشه اخه العین بد کاری کرد باشون

زنده باد پرسپولیس که هم ۴ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد و تو آسیا جزء ۸ تیم قرار گرفت و تیم ملی را هم برد جام جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان اگه مسی ورونالدو رو هم بیاره به جایی نمیرسه چون از فوتبال هیچی نمیدونه جز دفاع اتوبوسی
6+6
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان اگه مسی ورونالدو رو هم بیاره به جایی نمیرسه چون از فوتبال هیچی نمیدونه جز دفاع اتوبوسی
6+6
Iran (Islamic Republic of)
6666666666666
۱۴:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کدوم پول دولت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دولت سه ساله که به سرخابی ها کمک نکرده. بودجه باشگاه از پول هواداران تامین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بازیکنای لنگ می رون سمت تیم های خارجی توی سرزنان برمی گردند لنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
مثل شهباز زاده و امید ابراهیمی و... اخ اخ اخ یاده امید ابراهیمی افتادم رفت بره تو یه باشگاه عربی حتی تا دمه باشگاهشونم رفت اما قبولش نکردن بعد امد گفت بخاطر تیمم برگشتم کیسه ها هم میگفتن کوه غیرت :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
حداقل مثل طارمی و رضاییان نرفت که بعدم مثل یه بچه کلاس یک با اشک و ناله بیوفته ، بیاد بگه تو رو خدا برم گردونین اونجا لولو داره:))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کاش میرفت بازی میکرد بعد بر میگشت با گریه نه اینکه تا دمه در باشگاه بره بعد خیلی محترمانه بگن تو بازیکن نیستی برگرد کشورت :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
نه اینکه داشتن التماس طارمی و رضاییان رو میکردن که بمونن !! بنده خداها اینقدر براشون مهم نبود که اصلا شکایتم نکردن ، نه خانی اومده و نه خانی رفته:))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
دیدی میگم فقط حرف میزنی پرونده ی شکایت ریزه اسپرت از طارمی بازه و در حال جریان :))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کدوم شکایت ، بعد از یک سال یادشون افتاده بود که بازیکنی هم داشتن ، اصلا حسابشم نکرده بودن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لنگی ها بیخودی جوش نزنید ... الان چند ساله شجاعیان رو استقلال میخواست منتها گسترش نمیداد درضمن کاملا دیگه دست فدراسیون لنگی رو شده واسه همه که میخواد تیم بی ریشه لنگ رو بزرگ جلوه بده... تیمی که بعد از 60 سال برای اولین بار رفت جز 8 تای آسیا و بعد 10 سال با لابی و کمکهای پشت پرده قهرمانش کردن... این متن که مطمئنم منتشر نمیشه چون و بارها ثابت کرده با تیترهاش...ه که زده... حالا خوبه همه میدونن این چند سال این استقلال بوده که دنبال شجاعیان بوده نه لنگ... بعد مصلح رو ما حاضر نشدیم 800 میلیون بدیم بهش چون از دهنش زیاد بود بازیکن لیگ یکی با 1 میلیارد رفت لنگ اونم که بازیکن پایه خود استقلال بود.... حالا بقیه بازیکنای استقلالیتون که بخاطر پول رفتن لنگ از جناب انصاری و علیپور و مسلمان .... که دیگه نیازی به توضیح نیست اونوقت کی دنبال بازیکنای کیه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه کیسه کیسه ناراحت نباش میدونم العین کاری باهاتون کرد که ادم با دشمنشم نمیکنه اما دیگه نباید زیر فشار توهم زد که !!!استقلال بازیکن نمیگیره مربی تیم درخواست میده تا اونجایی که من میدونم داچ علی 1 ساله امده کیسه !!! یعنی 2 3 سال قبل امدنش لیست داده بود :)))))))))))))))) فدراسیون اگر طرف ما بود قرضای شمارو نمیداد و داوراش براتون امتیاز گیری نمیکردن :)))))))))))البته نا قبلا 4 بار به یک هشتم اسیا رسیدیم اما گیریم حرفت درست اما این بهتر از اینکه بعد از 44 سال دوباره 6 تایی شدید :))) بعد 9 سال قهرمان شدیم ماله شما داره رکورد مارم میشکنه :)))))))))در مورد مصلح دیگه همه میدونن پیشنهاد کیسه بالاتر بود و در ضمن اون ارقام ماله قائدی هست نه مصلح قرار داد مصلح به 600 تومان هم نمیرسه :))))))))))) انصاری و علیپور و مسلمان کیسه بودن الان اونجا بودن نه اینکه هی تمدید کنن :)))))))))))))))))))))))) کیسه ها فریاد نمیزنن(اما میتونن با نفت تهران کل کنن و همچنان زار بزنن)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لنگی لنگی لنگی و باز هم لنگی متوهم ، آخه لنگی عزیز مصلح کلا سر پول با استقلا توافق نکرد ، تو آرشیو خبرای همین سایت و سایت های ورزشی هست ، اونوقت با پول کمتر رفته لنگ! توهم چقدر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه وقتی حتی از این چیزای ساده هم خبر نداری چرا نظر میزاری وقت ملتو حروم میکنی !!! مصلح بخاطر پول نیومد تبریزی چرا نیومد زهیوی چرا نیومد شیری چرا نیومد و... زیادن منم حال ندارم بگم :))))))) برو قشنگ بخون همون ارشیو رو و صحبتها رو تو همین سایت هم هست مصلح کیسرو انتخاب نکرد چون کیسه اخرین تیمیه که بازیکنان بهش فکر میکنن وگر نه رقم کیسه مشخصه فقط تو اپدیت نیستی :))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لنگی متوهم همینه دیگه
مصلح استقلال رو انتخاب نکرد!!! متوهم جان اگه افتخاری مبلغ رو قبول می کرد که الان مصلح استقلالی بود ، بعد از اینکه استقلال مبلغ مصلح رو قبول نکرد سر از لنگ درآورد،من نمیدونم یعنی درک این موضوع اینقدر سخته ،البته 100 درصد برای متوهمین لنگ سخته....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه با حرف از اسمون بارون نمیاد :)))))))))))) من مدرکمو رو کردم و مدارک از این بیشترم هست اما تو هم اگر مدرکی داری رو کن در غییر این صورت نظر گذاشتنت مثل ... میمونه امیدوارم گرفته باشی :)))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
امسال جالبه هر چی بازیکن برانکو میخواد منصوریان میگه منم میخوام عزیزم اون واسه خودش نقشه راه و تاکتیکی داره گیرم خریدی بلدی استفاده کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
Mh
۱۳:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
شیشتاییا
برید ببینید تیمتون چه بازیکنی لازم داره
باور کنید از برانکو بپرسید درست راهنماییتون میکنه
با لجبازی استقلال رو بدبخت میکنید باز میرید اسیا ابروریزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لنگیا 8 تایی
12345678
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دیگه قرار نشد توهم بزنیدا کیسه :))))))))))))) 6 تای اعجمی قدیمی شده 6 تای عربی مبارک :))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
برای ما شاید 6 تای عربی جدید باشه ولی واسه شما لنگیا 5 تای الغرافه و امثالهم خاطرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دقیقا حرفت درسته اینا برای ما خاطرس :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))6
Iran (Islamic Republic of)
معرفت
۱۳:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
این شیوه باشگاه داری به ضرر فوتبال ما و بیت المال هستش!
حجم زیادی پول دولتی باعث میشه دلالان همیشه حاضر تاثیر گذار در انتخاب بازیکنان باشند و مدیران باشگاهها هم که ضرری متوجه شون نیست تن به هر کاری میدن و اصلاً موفقيت و سود وضرر تیم براشون مهم نیست!
ولی اگر باشگاهها خصوصی بشه به هر قیمتی !اونجاست که مدیران میفتن دنبال بازیکن با کیفیت و کم هزینه و از بازیکن کار میخوان و بازیکن هم تمام تلاشش رو میکنه و این یعنی پیشرفت!
تنها عاملی که نمیزاره فوتبال این کشور خصوصی بشه دلالانی هستند که از این مبحث سود میبرند و اکثر مسئولین رو تحت اختیار دارن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه های عزیز جواب تک تکتون داده شد :))) پس جواب کیسه ای عزیز رو همینجا میدم :))) رقمی که کیسه به گسترش داد 1 میلیاردو 500 میلیون تومان بود البته یکم بالا و پایین ولی این رقم فقط بابت رضایت نامه بود قرار داد خود این بازیکن بماند :))) اینو من نمیگم مدیر عامل گسترش که خودش طرفدار کیسس میگه که شجاعیان خیلی تلاش کرد رضایت نامشو برای پرسپولیس بگیره اما رقمی که پرسپولیس پیشنهاد داده بود قد پول ابنبات چوبی بود و ما راضی به دادن رضایت نامه نشدیم (البته قابل ذکره بگم پرسپولیس کلا قصد پول دادن نداشت و میخواست بازیکن با بازیکن معاوضه کنه) اما در مورد مصلح این بازیکن رقم فعلیش که با ما بسته تقریبا بین 100 تا 200 میلیون کمتر از پیشنهاد کیسه بوده :)))))) و در اخر همه با میل میان تو پرسپولیس (نشونش همین بس که لیست بزرگسالان ما بسته شد و دیگه جا نداریم ) و از اونطرف همه از کیسه فرارین (نشونش همین بس که لیستش پر نشده و نمیشه و فقط زیر سن قانونی جذب میکنه ) امیدوارم توهماتتون رو دوباره به اشتراک نزارید :))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کدوم بازیکن می خواست بره قطر؟ از پاقدمش روابط سیاسی قطر با متحدانش بهم خورد....خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بهتر از اون بود بره تو تیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اقا گوره خر لقب باشگاه جدیده کاوه رضایی هستش ل
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
خبرگزاری بی طرف یه سر به مبلغ قراردادهای پرسپولیس بزنید طارمی سید جلال بیرانوند حساب کتاب میاد دستتون۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
مطمئن باش این 3 نفر رو هم قرار دادشون اندازه پول رضایت نامه و دستمزد همین شجاعیانه کیسه :))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
مصلح چقدر گرفت که سر پول توافق نکرد و از لنگ سر در آورد لنگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
باید بگویم که پیشنهاد پرسپولیس تفاوت چندانی با پیشنهاد استقلال نداشت و حتی آپشن های توافقی استقلال با شایان بهتر از پرسپولیس بود کیسه این حرف وکیل مصلحه بی کم کاست دیگه امیدوارم جوابتو گرفته باشی :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لنگی وکیل مصلح اینو نگه چی بگه بعد از اینکه افتخاری مبلغشو وتو کرد.... منظورش همون پولیه که استقلالیا قبول کردن ولی افتخاری نه ، خب اگه افتخاری قبول می کرد که الان مصلح داخل استقلال بود لنگی ، امیدوارم از توهم در بیای لنگی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه حرص نخور ما مدرکمونو رو کردیم تو هم اگر بابت حرفات مدرکی داری رو کن در غییر این صورت انقدر وقت مارو الکی نگیر افرین کیسه ی خوب :))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
پیشنهاد تیم های خارجی برای بازیکنان پرسپولیس آزمایش تعصب اوناست هر دفعه قرمزها ساک می بندند و قید پرسپولیس را می زنند اما بلافاصله از اون تیم دیپورت می شوند نمونه اش طارمی و رضاییان پارسال ترکیه،،، سروش رفیعی امسال الخور
شب ها آقا سروش خواب الخور را می بیند و روزها می خواند الخور کجایی دقیقاً کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
یعنی طبق حرف تو هر کی بره تیمهای دیگه بی تعصبه !! یعنی شهباز زاده و کاوه بی تعصبن !!! یعنی رحمانی بی تعصبه و... :))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
پرسپولیس برای داریوش شجاعیان حسابی کیسه را شل کرد خود داریوش حاضر نشد برود پرسپولیس. حالا از ناراحتی از ریخت و پاش استقلال می گویید!!!!!!!!!!! قربان برم خدا را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه تو همین سایت خبر مدیر عامل گسترشو بخون :))) پرسپولیس اصلا نمیخواسته پول بده میخواسته بازیکن نیمکت نشینشو با این طاق بزنه :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
پرسپولیس باپول گزاف بازیکنان آکادمی استقلال را می برد آن وقت می گویند منصوریان از دست برانکو مشق می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
پیشنهاد کیسه بالاتر بود گل من :))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
خوبه خبرش هست که مصلح با استقلال سر پول به توافق نرسید و افتخاری قبول نکرد و بعد سر از لنگ درآورد ، اونوقت متوهمین لنگ میگن استقلال پول بیشتر داده!!! واعجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
جوک نگو کیسه این حرف وکیل مصلح بی کم کاست .باید بگویم که پیشنهاد پرسپولیس تفاوت چندانی با پیشنهاد استقلال نداشت و حتی آپشن های توافقی استقلال با شایان بهتر از پرسپولیس بود :)))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
جک نگو لنگی منظور وکیل مصلح همون پولی هست که مسئولین استقلال قبول کردن ولی افتخاری نه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه برا خودت دلگرمی درست نکن و وقت مارو الکی با حرفات نگیر من مدرک رو کردم مدرک داری رو کن نداری برو با برف فصل بعد بیا :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
جوابتو بالا دادم لنگی ، شما یه عمره دارین خودتونو دلگرمی میدیدن:))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
جواب دادن اونه!!! مرغ من روزی 10 تا تخم میزاره !!! بابا مرغ روزی 1 تخم میزاره نه 10 تا!!! نه ما میگیم 10 تا میزاره :)))))))))))) اینه نحوه ی نظر گذاشتنت کیسه کوچلو :))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
لنگی کوچولو مرغ تو توهم شما لنگیا حداقل روزی 6 تا تخم میزاره:))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اصلا تابلو نیست ....که چی استقلال پر هزینه ترین باشگاه لیگه ...شما خیال میکنید که مهدی ظارمیهمون 900 میلیونی که تو سازمان لیگ ثبت شده گرفته یا سید جلال یا بیرانوند یا همین سروش رفیعی ....وقتی یه بازیکن خارجی مثل گولنج 600میلیون اختلاف قرارداد با چیزی که فیفا میگه داره پس بقیه رو هم دریابید ....استقلال هرچی هم بسته رو راست ثبت کرده نه مثل باشگاه محبوب شما......شما هم انقدر طرفداری یه تیم رو نکنید .... .....میدونم ثبت نمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه جوک نگو حرصم نخور جمع قرار دادها هر دو باشگاه هست :)))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
برادر یکی از بزرگترین درامد های تیم های کل دنیا پخش تلویزیونی هستش پس اگر حق تیم هارو بدن بعدش نیازی نیست منت بزارن سر تیم که شما مصرف کننده ای همین تیم ها هستن که باعث میشن میلیون ها هوادار پای تلویزیون بشینن و بین نیمه به تبلیغات هایی که میلیاردی درامد زایی داره نگاه کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی شهامتی
۱۲:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
شما هم شروع کردید، این گزارش شاهدشه، طرفداران استقلال یک ماهه فریاد میزنند منصوریان و افتخاری باید برن شما اصلا اشاره ی کوچیکی هم نکردید...حالا یا برای نجات مسئولین استقلال که مثلا با گرفتن شجاعیان کار بزرگی کردند یا برای درست کردن این بهانه که چون استقلال شجاعیان رو گرفته پرسپولیس هم باید یه بازیکن بزرگ بگیره...استقلال که هر چی بازیکن بگیره بازم تو نقاط مختلف ضعف داره یه شجاعیان به هیچ کار استقلال نمیاد، و منصوریان هم بزرگترین بازیکنها رو داشته باشه باز به جایی نمیرسه، پرسپولیسم این دو سه سال گذشته فقط کی روشو نگرفته هر کسی رو خواسته گرفته ...این کلکا قدیمی شده شما کمک کنید فوتبال پاک بشه نه از این گزارشهای بنویسید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دمت گرم واقعا حرفت شهامت میخواست :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لطفا نظرهایی که محترمانه ازتون انتقاد میشه رو بزارین درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
Milad.z
۱۲:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
خوشم میاد هی میخوای تیمو ب حاشیه ببرید اولا استقلال چندساله دنبال شجاعیانہ.دومم اگہ ب خرج ڪلان ڪردن بود ڪ شایان مصلح میمد تیمی ڪ توش رشد ڪرده ن اینڪه بره لنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
شجاعیان چند ساله تو لیست کیسس اما امسال پول خریدش جور شد !!! جوک گفتیا :)))))))))))))))))) فراموش نکن پیشنهاد کیسه بالاتر از ما بود به مصلح اما امان از اینده نگری :)))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
AlirezzA
۱۲:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
چرا مطلب غیر واقعی درج می کنید،
رضاییان سه ساله میخواد بیاد استقلال
نویسنده بدجوری از استقلال و علی منصور ترسیده :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
رضاییان 3 ساله میخواد بیاد کیسه اما امسال که ازاده اصلا از 40 کیلیومتری باشگاه کیسه هم رد نشده از بس مشتاقه بیاد کیسه حتی پیش نهاد میلیاردی کیسه هم باعث نشد راشو کج کنه :))))))))))))))))))))))))))) ترسیدن از کیسه فقط تو دل هوادارشه که نمیدونن لیگ شروع بشه اخرش تو لیگ میمونن یا نه با خریداشون و سرمربیشون :))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۱۱:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
پرسپولیس بدون سرو صدا بازیکنای مورد نظرش را جذب کرد فصل قبل هم این سروصداها در مورد منصوریان برا جذب بازیکن بود که هیچ کدامش به دردش نخورد اخر هم با یه عده جون یه نتایج نصف و نیمه ایی گرفت باید بلد باشی از بازیکنا استفاده کنی نه الکی جوگیر بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
معلوم خيلى مشكل دارى با استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ج ز
۱۱:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
مهم نیست چه بازیکنی به استقلال میاد مهم اینه که مربی خوب از بازیکنان استفاده کنه که منصوریان در این حد نیست. سال قبل هم همین سرو صداها وادعا داشت هیچی نشد . حتی اگر مسی و رونالدو را داشته باشه .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
ههههههههههههه معلومه دیگه نشسته ببینه برانکو چی میگه همونو خخخخ کاش برانکو درباره منم صحبت کنه فرداش میاد باهام توافق امضا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
برانکو بازیکنان مدنظرشو جذب کرد. این رسانه ها بودن که هی میگفتن پرسپولیس شجاعیان رو میخاد. حالا نه اینکه این بازیکن درجه بک ایرانه . تمام تیم های اروپایی خواهان جذبشن. اونچه که ما از استقلال می دونیم بازیکن به اوج رسون نیست بر خلاف پرسپولیس.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
با یه خرید گرانقیمت تیم استقلال به جایی نمیرسه چون منصوریان تفکر تیمی نداره فقط میخواد برا نقل و انتقالات برنده باشه همون کاری که فصل قبل کرد و بازیکنای میلیاردی گرفت که هیچ به دردش هم نخورد مثل بختیار رحمانی کنعانی زادگان حاجی محمدی افشین باقری . اخه منصوریان چیزی از فوتبال نمیدونه فقط جوگیره و فکر میکنه برا پیشرفت تیم خودش باید تیم حریف را تضعیف کرد نه باید روی تیم خودت کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۱:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
شماها خبرگذاری بی طرفین ؟؟؟ استقلال شجاعیان رو ۳فصله ک میخواد ، الان شما میگین استقلال از رو دست برانکو بازیکن میگیره ؟؟؟ مدیرعامل گسترش هم گفت ک پرسپولیس پول خوبی میداد واسه شجاعیان اما خودش خواست بیاد استقلال ، اینا رو هم بگین ک فقط استقلال خررج نمیکنه ، قرداد واقعی منشا و شجاع خلیل زاده رو بگین ، باشگاه پرسپولیس همیشه قرداداش رو. پنهان کرده اهریش هم همین بازیکن اکراینیش ک شکایت کرد قراردادش معلوم شد اینقد خبراتون رو یه طرفه کار نکنین زشته
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دادش خیلی وقته یه طرفه بر ضد استقلال مینویسند کل قرارداد بازیکنای پرسپولیس رو ضرب در دو باید بکنی تا قرارداد واقعی شون بدست بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بابا تو دیگه اخرشی !!! مدیر عامل گسترش عملا گفت شجاعیان پرسپولیسیه و خیلی سعی کرد رضایت نامشو برای پرسپولیس بگیره اما رقمی که پرسپولیس پیشنهاد داده بود قیمت ابنبات چوبی بود انوقت تو کلا دنیارو زیر رو کردی با این حرفت :)))))))))))))))))))))))))))) دستمزد به کنار برای گرفتن شجاعیان فقط 1 میلیارد 500 میلیون تومان کیسه برای رضایت نامه داد :))))))))))))قرار داد منشا و خلیل زاده هم هست چون جفتشون بازیکن ازاد بودن هیچ پولی برای رضایت نامه داده نشد کیسه :))))))))))))قرار داد اکراینی هم زیاد نبود :)))))))))) کلا رد دادی درکت میکنم تمام کیسه ها بعد بازی با العین رد دادن :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کاوه که رفت حداقل امید رو نگه دارید.
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۰:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
باسلام . این پست واقعا خنده دار بود . تو لیگ چند پاسور خوب داریم ؟؟؟ اینکه منصوریان با این حربه مقابله میکنه با برانکو خنده داره . الان بیش از 6 تیم خواهان شجاعیان هستن
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۰:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بایدم منصوریان از برانکو و یاد بگیره مربیگری رو.....بزا استقلال خوش باشه با این چیزا.....4+6
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
برانکوپی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
6 این عدد نشون میده قهرمانی از انچه که فرض میکنید از شما دورتر است :)))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
سام ابی
۱۰:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
چرا مدنظر برانکو دوساله که استقلال شجاعیان رو میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
داچ علی 1 ساله امده کیسه انوقت کیسه 2 ساله شجاعیانو میخواد :)))))))))))) جوک گفتیا :)))))))
Iran (Islamic Republic of)
Ali mirzaei
۱۰:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اﻃﻼﻋﺎﺗﺘﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﻭﻟﻲ اﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺧﺒﺮ ﻧﺪاﺭﻳﻦ اﺳﺘﻘﻼﻝ ﺳﻪ ﺳﺎﻟﻪ ﺩﻧﺒﺎل ﺷﺠﺎﻋﻴﺎﻥ ﻫﺴﺘﺶ ﻣﺼﻠﺢ ﻫﻢ اﺯ ﭘﺎﻳﻪ ﻫﺎﻱ اﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﻮﺩﻩ اﻳﻦ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺲ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﺎ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩﻫﺎﻱ ﻧﺠﻮﻣﻲ ﺑﺎﺯﻳﻜﻨﺎﻱ ﻣﺪ ﻧﻆﺮ اﺳﺘﻘﻼﻝ ﺭﻭ ﻫﻮاﻳﻲ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻧﻤﻮﻧﻪ اﺵ ﻣﺼﻠﺢ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
یکیتون میگه 2 سال یکیتون میگه 3 سال بابا کیسه داچ علی یکساله امده چطور از 3 سال پیش شجاعیانو میخواسته :)))))) مصلح هم اگه علاقه ی به کیسه داشت با پول کمتر به پرسپولیس نمیومد :))))))) در مورد قرار داد نجومی نگو که فقط برای همین شجاعین یک میلیارد پانصد میلیون تومان فقط برای رضایت نامه دادید :))) دیگه لازم نیست شایع و جعل و توهم بزنی همه میدونن مکتب کیسه چیه :))))
Iran (Islamic Republic of)
4444
۱۳:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
قرصاتو خوردی میگه استقلال چند ساله داریوش رو میخواد....حالا خوباه فینال اسیا رو ندیدن میخوان مارو قورت بدن...خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
من لنگیم
۱۴:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لنگی جماعت خیلی پروتر از این حرفاست

اینا همونان که بعد مهمترین بازی فصل که سه تا از تیم جوون سرورشون خوردن ، رفتن واسه هواداراشون دست زدن !

پس داداش با این جماعت همکلام نشو
اینا خارق العاده هستن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه خرید بازیکن با نظر مربیه باشگاه صورت میگیره نه نظر عوامل باشگاه پس این یعنی وقتی میگه 2 3 ساله شجاعیان رو میخواد یعنی سرمربی کیسه دنبالشه اما داچ علی 1 ساله امده نکنه مظلومی هم میخواسته اونو و روهم جمع زدید شد 2 3 سال :))))))))))))))))))))))))) دیگه نبینمت اینورا وقت مارو حروم کنی فینال چند جانبه هم نیاز به دیدن نداره اون تخصص شماس :)))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
و اما کیسه بعدی 3تا از اتوبوس vip کیسه خوردیم اونم در شرایطی که کاملا خیمه زده بودیم رو کیسه :)))))))) خوبه حالا 3-0 نبردید وگر نه ستاره ی سومم میزدید :)))))))))))))))))))) دیگه نبینم نظر عارفانه بزاری کیسه :)))))))))))کیسه ها فریاد نمیزنن(اما میتونن با نفت تهران کل کنن و همچنان زار بزنن)
Germany
ناصر
۱۰:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دوست عزیز شما اگر مشکلی با استقلال دارید اینجا جای تسویه حساب نیست در مورد شجاعیان باید بگم که شجاعیانی که امسال تو لیست برانکو وارد شده الان دو سال هست که تو لیست استقلال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
2 سال بود چرا نیاوردینش !!! همون 2 سال پیش 2 میلیارد امثالو میدادید :)))))) جوک گفتیا :)))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
خوشم میاد حسابی ترسیدید استقلال سه چهار ساله که شجاعیانو میخواد و کمالوند نمیداد به استقلال شایان مصلح هم که کلا تو استقلال رشد کرده تو تمام ردها مهدی قائدی هم که عمرا پرسپولیس نمیرفت چون استقلالیه اگه تعصب رو استقلال نداشت شک نکن میرفت پرسپولیس چون اونجا بچه محلاش هستم مثل مهدی طارمی و ماهینی پس یه دلیلی داره که نرفته پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه توهم زدن حد و مرزی داره برادر !! :))) ما قهرمان ایرانیم یا شما !!! ما لیست بزرگسالنمونو بستیم و جا نداریم یا شما!!! انوقت انتظار داری از تیمی که فقط تونسته 3 تا بچه زیر سن قانونی جذب کنه بترسیم !! :)))شجاعیان رو که ما هم میتونستیم داشته باشیم اما حاضر نشدیم زیر پول زور گسترش بریم اونم در شرایطی که شجاعیان علاقمند بود بیاد پرسپولیس:))) شایان مصلح هم اگر تو کیسه رشد کرده بود که میرفت اونجا پولم که بیشتر میدادن :))) در مورد قائدی پرسپولیس این فصل مهاجم نیاز نداره فقط برای پر کردن لیست زیر 21 ساله هاش یه پیشنهادی داد اما پیگیری نکرد :))))) دیگه نظرات عارفانتو با بچه محلات در میون بزار :))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اقا جواب این 3 نظر اولو داده بودم چرا تایید نکردید :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لنگی عزیز توهم کار شماست ، در مورد مصلح که توی خبرا هست که افتخاری مبلغ قراردادشو قبول نکرد و سر از لنگ درآورد ، اونوقت با چه منطقی میگی از لنگ کمتر پول گرفته ، گذشتش هم که معلومه کجا بوده ، در مورد قائدی هم که اگه براتون اینقدر بی ارزش بود پس چرا هنوز دارین ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بابا جوک نگو تو خبرا هست بله درسته هست پس دیگه توهم جعلو فتوشاپ بی فایدس :)))))))))) اینم حرف وکیل مصلح بی چون و چرا و کم کاست.باید بگویم که پیشنهاد پرسپولیس تفاوت چندانی با پیشنهاد استقلال نداشت و حتی آپشن های توافقی استقلال با شایان بهتر از پرسپولیس بود . دیگه نبینم واس خودت خبر سازی کنی :))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
جوک رو شما داری میگی ، خودتو به خواب زدی ، مبلغی رو که وکیل مصلح میگه همون مبلغی هست که مسئولین نقل و انتقالات استقلال قبول کردن ولی افتخاری وتوش کرد ، خودتو به خواب زدی ، وکیل مصلح هم مجبوره اینجوری بگه...دیگه نبینم توهم بزنی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کیسه من مدرکمو رو کردم تو هم مدرکی داری رو کن و الکی نیا وقت مارو بگیر بحث کردن با امثال شما مثل کوبیدن اب تو هونگه :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
مدرک مهم تر از این که افتخاری مبلغ قرارداد مصلح رو قبول نکرده که اگه قبول میکرد الان مصلح استقلال بود و لنگی عزیز اینقدر تراوشات ذهنی متوهم خودش رو اینجا بیان نمی کرد ، اون هاونگم خوب اومدی ، هر وقت میخ آهنی در سنگ رفت آبم تو هاون میکوبن لنگی:))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کیسه اینیکه میگی قبول نکرده کجاس تو هم رو کن با حرف زدن از اسمون بارون نمیاد :))))) دیگه بیشتر از این خودتو کنف نکن برا خودت بهتره :))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
من که بیکار نیستم به خاطر تراوشات ذهنی متوهم یک لنگی برم سایتا رو زیر و رو کنم ، ولی اگه واقعا دنبال اینی که از توهم در بیای دنبال خبرش بگردی پیدا میکنی ، اینجام نبود تو ورزش3 هست ، اگه واقعا می خوای که بعید میدونم!!! شما با توهماتتون خوشین:))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کیسه بهتر بری لیست تمام بازیکنان تیم ملی را چک کن بعد بیا حرف توهم بزن .... ؟ خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
لنگی دوره قبل که استقلالیا تیم رو بردن جام جهانی و حتی بعضی وقت ها 7 بازیکن از استقلال همزمان تو زمین بودن کجا بودی؟ آها یادم اومد تو قنداق داشتی شیر می خوردی:)))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
راستی نظرت چه ربطی به بحث داشت ، توهم لنگی همینه دیگه:))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
تمام سرت رو به احترام هر پرسپولیسی خم کن .... و 6 بار بگو سرورم اید
۱۴:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کیسه تو همون نیستی که میگی بیکار نیستم معلوم واقعا بیکار نیستی ..... در ضمن اونوقت من تو قنداق شیر نمی خوردم بلکه برای تو امثال تو دنبال شیر خشک بودم هروز میرفتم با کیسه ..... و این رو بدون ما بودیم برای کیسه ها ورزشگاه آزادی را پر کردیم .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ممنون دوستان پرسپولیسی در نبود من جوابشو دادید اما طرف میگه من بیکار نیستم برم تو سایتا بگردم بیام بگم اخه کیسه خودت میدونی جوک میگی انوقت امدی نظرم میزاری دیگه نبینمت اینورا با توهمیا ادم بحث نمیکنه انشالله دعاهای اطرافیانت مستجاب بشه :)))))))))))))) دیگه نظر نزار کنف شدن خوب نیست گل من :)))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
آره جون خودت لنگی ، ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
پرچم ارتش سرخ بالاست ...... سر افکنده هست هر چه کیسه ... کم هوادار هست هر چه کیسه .... حسود و بخیل هست هر چه کیسه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
توهم لنگی رو ببین خودش رو چند تا میبینه )))))))))))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کم آورده داره برا خودش شعر میگه:)))))))))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
دوستان استقلالی لنگی عزیزمون به شعر گفتن رسیده ، عملا بحث کردن دیگه بی فایده هست و من ازش قطع امید کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
اولا که خوب دقت کنی متوجه میشی که همش نام از کیسه می برم پس همیشه شما ها رو در شعر یاد می کنم پس خودم را چند تا نمی بینم بلکه این شما کیسه ها هستید که اگر را تعدادی از شما ها را روی هم بزارن شاید چند تا از صندلی های ورزشگاه پر بشه.... ثانیا نه تنها کم نیاوردم بلکه اضافه هم دارم می خوای ببر یا اینکه دوباره یک شعر دیگر بگم کیسه جان نظرت چیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
فروش انواع کیسه :
نایلونی _ برزنتی _ زیپ دار _ بی زیپ _ دسته دار _ بی دسته _ و .....سفارشات چاپ بر روی کیسه پذیرفته می شود
.... تخفیف ویژه برای هواداران استقلال ....
... فقط با آوردن پرچم استقلال .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
باز هم 10000 مرتبه شکر که لا القل رنگ آبی و تیم اسپق لال هست که امثال شماهوادارش هستید ..... وگرنه دق می کردید ..... قدر تیم تان را بدانید اگر همین اسپق لال نباش باید هوادار تیم کش مش پا کنی بچه ها کوچه پشتی می شدید .... ما هم هواداران تیم ارتش سرخ تیم همیشه سرورتان به کدامین تیم 6 و 4 گل بزنیم و رویتان را کم کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
باز هم 10000 مرتبه شکر که لا القل رنگ آبی و تیم اسپق لال هست که امثال شماهوادارش هستید ..... وگرنه دق می کردید ..... قدر تیم تان را بدانید اگر همین اسپق لال نباش باید هوادار تیم کش مش پا کنی بچه ها کوچه پشتی می شدید .... ما هم هواداران تیم ارتش سرخ تیم همیشه سرورتان به کدامین تیم 6 و 4 گل بزنیم و رویتان را کم کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
خودشم داره اعتراف میکنه شعر میگه:)))))
این همه بحث کردیم فقط می خواستم به این نظر آخرت برسم:)))))
حتی لنگیا هم با این نظرت میفهمن درجه سنیت چنده:)))))
به قول معروف قافیه چو تنگ آید شاعر به جفنگ آید:))))))
اینم پایان کار:))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
تو همون نیستی که می گفتی کار دارم معلوم هستش که خیلی سرت شلوغ کیسه ..... تو خوابی و من بیدار ..... تو کیسه ی و من سرور
سلام کن به سرور ات
آخرین اخبار