کرمانشاه؛

بهره‌برداری از 12 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بهره‌برداری از 12 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در استان تا پایان سال جاری خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛قباد محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نمونه یکی از همین کلینیک‌های نامناسب به لحاظ فیزیکی و ساختمان، کلینیک "مهدیه" است که ما هر لحظه دغدغه و نگرانی داریم که ساختمان آن فرو بریزد.

وی افزود: در همین راستا ساخت کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی را در استان شروع کردیم که در شهر کرمانشاه چهار کلینیک و در هر یک از شهرستان‌های اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب، جوانرود، پاوه، سنقر، هرسین و صحنه هرکدام یک کلینیک در حال ساخت است.
 
وی وسعت این کلینیک‌ها را متفاوت دانست و اظهار کرد: بزرگترین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی استان، کلینیک "بوستان" است که حدود 80 مطب در آن قرار دارد و هم اکنون در مرحله تجهیز آن قرار داریم.

محمدی افزود: سه کلینیک دیگر شهر کرمانشاه نیز هرکدام 30 مطب دارند و در مجموع برای این ساخت این چهار کلینیک در شهر کرمانشاه حدود 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: کلینیک اسلام آبادغرب نیز 20 مطب و هر یک از هفت کلینیک دیگر در مابقی شهرستان‌ها 15 مطب دارند.

وی افزود: برای ساخت کلینیک اسلام آبادغرب حدود چهار میلیارد تومان و برای ساخت مابقی کلینیک‌ها هرکدام 2.5 میلیارد تومان اعتبار صرف شده و تمامی این پروژه‌ها تا پایان امسال به بهره برداری می‌ر‌سند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.